Beantwoord

kan niet GB aanvullen

  • 9 november 2017
  • 1 reactie
  • 1684 Bekeken

Heb onbeperkt internetabonnement. Het lukt me steeds vaker niet om aan te vullen met mijn go unlimited abonnement. Soms wel, vanmiddag weer niet. Waar ligt dat aan?
icon

Beste antwoord door Jaimy 10 november 2017, 15:37

Hoi Hermamar,

Goed dat je aan de bel trekt!

De vorige databundel moet altijd helemaal verbruikt zijn, voordat een nieuwe MB-aanvuller beschikbaar is. Ligt het daar niet aan, dan zou ik graag willen weten op welke manier je probeert de bundel toe te voegen, doe je dat via de app? Wat lukt er precies niet? Krijg je een foutmelding of is de optie niet beschikbaar?

Ik hoor het graag van je, zodat we kunnen kijken wat er precies misgaat! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hermamar,

Goed dat je aan de bel trekt!

De vorige databundel moet altijd helemaal verbruikt zijn, voordat een nieuwe MB-aanvuller beschikbaar is. Ligt het daar niet aan, dan zou ik graag willen weten op welke manier je probeert de bundel toe te voegen, doe je dat via de app? Wat lukt er precies niet? Krijg je een foutmelding of is de optie niet beschikbaar?

Ik hoor het graag van je, zodat we kunnen kijken wat er precies misgaat! 🙂

Reageer