Beantwoord

klacht

• 20 november 2018
  • 1 reactie
  • 1037 Bekeken

Beste Tmobile,

Als eerst de opmerking dat het door Tmobile erg lastig wordt gemaakt een klacht in te dienen. Een brief versturen is een mogelijkheid, echter na 3 pogingen gehoord te worden is deze manier blijkbaar niet de juiste.

Een jaar geleden een poging gedaan mijn abonnement ( telefoon en TAB) om te laten zetten naar een simpel zakelijk account. Zo simpel bleek dit niet te zijn. Meerdere malen gebeld omdat het account niet werd omgezet naar zakelijk, 34 nieuwe simkaarten ontvangen van elke medewerker die vertelde het verhaal volledig te begrijpen. Weer een poging, bellen met de klantenservice.. en jawel het lukte! na enkele maanden werd mijn nummer omgezet naar een zakelijk account, echter bleven de rekeningen binnen stromen. Tot overmaat van ramp nogmaals gebeld Een zeer onvriendelijke medewerkster weet te vertellen dat wij het niet helemaal snappen. Er zijn namelijk 2 tablet abonnementen actief! Ik heb dit nooit aangevraagd en dus vraag ik of u mij hiervan de contracten kan opsturen." Dit kost heel veel tijd, misschien kunt u beter even naar de winkel gaan waar u deze dingen ( inmiddels een jaar geleden) geregeld heeft. " nee ik wil dat u ze mailt, u bent van tmobile toch? en in het bezit van alle administratie?" Tmobile: Ik stuur u een nieuwe simkaart en zeg het extra abonnement op van de tablet. Vrijdag bel ik u terug en zal mijn best doen de contracten te mailen.

Conclusie nu: Geen internet meer op mijn tablet! Geen simkaart ontvangen! Dubbele kosten waarvan er op een factuur een bepaalde verrekening is gedaan tot aan vorige maand, niet terug gebeld, geen contracten en inmiddels tientallen telefoontjes gepleegd om dit probleem op te lossen. 3 klachten ingediend, niets meer over gehoord!

Ik vraag mij af hoe dit nog opgelost gaat worden en of er enige reactie gegeven gaat worden op mijn lang lopende niet opgeloste klacht.
icon

Beste antwoord door Bas 21 november 2018, 14:43

Hey Wim2018,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je middels een privebericht je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres naar mij kunnen sturen? Op dit moment kan ik namelijk niet in ons systeem inzien waar het precies is misgegaan. Zodra ik deze van je heb ontvangen, gaan we er direct mee aan de slag!

Ik hoor het graag van je
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +11
Hey Wim2018,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je middels een privebericht je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres naar mij kunnen sturen? Op dit moment kan ik namelijk niet in ons systeem inzien waar het precies is misgegaan. Zodra ik deze van je heb ontvangen, gaan we er direct mee aan de slag!

Ik hoor het graag van je

Reageer