Beantwoord

klacht!!!!

• 5 februari 2021
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Tmobile, na een uur zoeken op jullie pagina kom ik nergens een klachtenformulier of een mailadres tegen waar ik een klacht kan indienen. aangezien ik niets heb kunnen vinden moet het maar zo….

ik ben 26-09-2020 benaderd door jullie met de vraag of ik mijn abonnement wil verlengen.

id medewerken: 049282. uw collega heeft aangegeven dat als ik mijn sim only abo zou verlengen ik € 25,00 per maand zou betalen. Ik heb heel duidelijk gemaakt dat er geen andere bewoners zijn met een T-Mobile abo en of hij zeker wist dat het € 25,00 zou zijn. uw collega heeft mij tijdens dit gesprek meerdere malen duidelijk gemaakt dat IK ZELF NIETS HOEFDE TE DOEN en dat alles automatisch zou gaan. voor alle duidelijkheid dit gesprek is door jullie opgenomen, ik stel voor dat jullie dit terugluisteren!!!! nu blijkt dat het een abonnement voor € 35,00 is en dat ik na het telefonisch afsluiten nog moest inloggen en moest aangeven dat er een medebewoners is met een T-Mobile abonnement….terwijl ik tijdens het telefoongesprek heel duidelijk heb gemaakt dat dit niet het geval was. jullie snappen dat ik het hier totaal niet mee eens ben en dat ik de € 25,00 waarvoor ik telefonisch akkoord voor heb gegeven in jullie systeem wordt doorgevoerd. graag zie ik zsm een reactie!

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 februari 2021, 12:56

Hallo @calmara 

Zonder een 2de abonnement op jouw adres heb je geen recht op klantvoordeel en het bedrag zal dus helaas niet veranderen.

Ik vind het zelf altijd beter om online te bestellen als dat kan zodat ik alles kan inzien en eventueel navragen bij vragen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Was dit een tussenpartij of t-mobile zelf? Je hebt toch ook wel een bevestiging gekregen? Wat stond daarin?

Dit was Tmobile zelf. Er stond op dat ik moest activeren waarop ik wederom contact heb opgenomen met de klantenservice dat dit niet de afspraak was en weer is mij aangegeven dat ik niets hoef te doen en dat het zoals telefonisch is afgesproken 25,00 zou zijn. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @calmara 

Zonder een 2de abonnement op jouw adres heb je geen recht op klantvoordeel en het bedrag zal dus helaas niet veranderen.

Ik vind het zelf altijd beter om online te bestellen als dat kan zodat ik alles kan inzien en eventueel navragen bij vragen.

Als ik het zo lees denk ik dat zowel de medewerker van de klantenservice als van de community in de war zijn met KLANTVOORDEEL.

Dan kan je een korting op SimOnly abonnement krijgen van 7,50 tot 15,- per maand, maar...alléén als er 2 mobiele of 1 mobiel + 1 vast abo op 1 adres is. Maar dan betaal je ook voor 2 tel.nr's en 2 abo's en dat is hier niet het geval.

Als ik jou was zou ik ZELF eens op je eigen My T-Mobile pagina kijken (of in de app) bij abonnement & instellingen > SIM-only, daar de vragenlijst doorlopen over hoelang je wil verlengen, hoeveel belminuten, data, en dan krijg je te zien wat dat is. Van 13,50 tot 25,- p.m en dan zelf bestellen.

Reageer