Tmobile, na een uur zoeken op jullie pagina kom ik nergens een klachtenformulier of een mailadres tegen waar ik een klacht kan indienen. aangezien ik niets heb kunnen vinden moet het maar zo….
ik ben 26-09-2020 benaderd door jullie met de vraag of ik mijn abonnement wil verlengen.
id medewerken: 049282. uw collega heeft aangegeven dat als ik mijn sim only abo zou verlengen ik € 25,00 per maand zou betalen. Ik heb heel duidelijk gemaakt dat er geen andere bewoners zijn met een T-Mobile abo en of hij zeker wist dat het € 25,00 zou zijn. uw collega heeft mij tijdens dit gesprek meerdere malen duidelijk gemaakt dat IK ZELF NIETS HOEFDE TE DOEN en dat alles automatisch zou gaan. voor alle duidelijkheid dit gesprek is door jullie opgenomen, ik stel voor dat jullie dit terugluisteren!!!! nu blijkt dat het een abonnement voor € 35,00 is en dat ik na het telefonisch afsluiten nog moest inloggen en moest aangeven dat er een medebewoners is met een T-Mobile abonnement….terwijl ik tijdens het telefoongesprek heel duidelijk heb gemaakt dat dit niet het geval was. jullie snappen dat ik het hier totaal niet mee eens ben en dat ik de € 25,00 waarvoor ik telefonisch akkoord voor heb gegeven in jullie systeem wordt doorgevoerd. graag zie ik zsm een reactie!
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Zonder een 2de abonnement op jouw adres heb je geen recht op klantvoordeel en het bedrag zal dus helaas niet veranderen.
Ik vind het zelf altijd beter om online te bestellen als dat kan zodat ik alles kan inzien en eventueel navragen bij vragen.