Beantwoord

Klacht, aansluiten nieuw abbonement

• 2 juni 2016
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

Hallo T-mobile,

Ik heb afgelopen zondag 29 mei een nieuw abbonement afgesloten bij de T-mobile shop in Tilburg. Ik was in de veronderstelling dat spotify een onderdeel was van apple (iphone). Ik ben een android gebruiker waardoor ik een abbonement (samsung S7 edge) heb afgesloten met deezer omdat muziek voor mij een belangrijk onderdeel is in mijn abbonement. Ik kwam maandag erachter dat spotify ook op een android toestel geïnstalleerd kan worden, beter laat dan nooit. Ik heb vervolgens diezelfde maandag contact opgenomen met de klantenservice en dit verhaal uitgelegd. Zij hebben mij doorverwezen naar de shop omdat zij dit voor mij konden aanpassen. Ik ben vandaag langsgeweest bij de T-mobile shop, u raad het al zij konden mij niet helpen omdat ze geen autorisatie hebben om het nieuwe abbonement aan te passen (gaat pas in 27 september 2016). Vervolgens hebben zij mij geadviseerd om een klacht in te dienen omdat er dan een mogelijkheid bestaat om een aanpassing te maken in mijn nieuwe abbonement. Deze avond heb ik dan ook via de chat contact gehad met een medewerker, die openlijk geuit heeft dat hij een klacht gaat indienen tegen deze t-mobile shop omdat ik onacceptabel behandeld ben in deze shop. Ik heb gelijk aangegeven dat ik dit niet zo heb ervaren, maar hij is medewerker van T-mobile en heeft verstand van hoe er omgegaan moet worden met klanten. Hij geeft dan ook aan dat mijn probleem alleen opgelost kan worden in de T-mobile shop waar ik mijn abbonement heb afgesloten en adviseert mij om terug te gaan. U kunt begrijpen dat ik het gevoel krijg dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd en heb wederom contact opgenomen met de klantenservice. Ik ben ook hier niet veel wijzer geworden want deze beste man kon niets voor mij betekenen ''je hebt nou eenmaal het contract afgesloten''.

U kunt begrijpen, van iemand die 13 jaar klant is bij jullie is, het bespottelijk is hoe er met mij wordt omgegaan. Ik hoop daarom dat het probleem, een aanpassing in mijn abbonement, kan worden verwezenlijkt. Voordat ik morgenochtend wederom naar deze t-mobile shop ga hoop ik een tegemoetkomend antwoord van jullie te krijgen.

Groeten,
Manon Gonzalez-Weijer
icon

Beste antwoord door Sam- 3 juni 2016, 10:56

Hi Manon,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum!

Jammer om te lezen dat je niet naar tevredenheid te woord bent gestaan door onze collega's. We willen er graag alles aan doen om je alsnog tevreden te stellen. Echter zijn we in sommige situaties beperkt door de processen die we moeten volgen en de systemen waarmee we werken. Dit betekent niet dat we niet samen tot een oplossing kunnen komen.

Ik zie trouwens dat je nu ook gebruik maakt van de Deezer bundel. Bevalt de Deezer applicatie niet? Mag ik vragen waarom je liever Spotify wilt gebruiken?

Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin meer informatie.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi Manon,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum!

Jammer om te lezen dat je niet naar tevredenheid te woord bent gestaan door onze collega's. We willen er graag alles aan doen om je alsnog tevreden te stellen. Echter zijn we in sommige situaties beperkt door de processen die we moeten volgen en de systemen waarmee we werken. Dit betekent niet dat we niet samen tot een oplossing kunnen komen.

Ik zie trouwens dat je nu ook gebruik maakt van de Deezer bundel. Bevalt de Deezer applicatie niet? Mag ik vragen waarom je liever Spotify wilt gebruiken?

Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin meer informatie.

Reageer