Vraag

Klacht indienen

• 8 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 911 Bekeken

Hallo,

Hoe dien ik een klacht in? Op 2 augustus heb ik geprobeerd om een probleem te bespreken waar ik mee te maken heb. Ik heb 3x gebeld. Ik wil een klacht indienen over mijn laatste 2 gesprekken.
  • Gesprek 1 verliep prima, maar ik had niet de juiste gegevens bij de hand waardoor ik zelf aangaf later terug te bellen. Totale tijd gesprek incl. wachttijd: 25min 12 sec.
  • Gesprek 2 was ongelofelijk slecht. Ik voelde mij totaal niet gehoord. Het leek wel alsof de medewerkster nog opgeleid moest worden. Totaal geen empathie, maar wat erger was is dat ze dingen zei als 'ik ben gewoon moe daarom reageer ik zo' en 'bel maar gewoon maandag terug'. Gewoon? Nou wilde ik heel graag maandag terugbellen, maar kreeg ik verder geen informatie bij wie ik terecht kan. Het ergste van allemaal is, is dat ze daarna het gesprek verbrak. Dit terwijl ik het hele gesprek keurig en respectvol bleef. Dit was zo amateuristisch slecht. Mevrouw wilde totaal geen enkele moeite doen. Hier ben ik dan ook nog steeds pissig om. Ik verzoek T-Mobile om het gesprek te gaan beluisteren. U zult dan merken hoe incapabel uw vrouwelijke collega is(met alle respect). Totale gesprekstijd: 46min 25 sec waarvan zeker 30 minuten wachttijd!!!
  • Gesprek 3 was voor mij het teken dat ik T-mobile niet maar serieus kan nemen. Na 25 minuten in de wacht te hebben gezeten, kreeg ik een nieuwe dame aan de lijn. Kort situatie uitgelegd, en vertelt dat er een collega zomaar het gesprek verbrak. Pats boem: ook nu weer de verbinding verbroken. Geen aankondiging, geen reactie, alleen zware frustratie waar ik mee achter bleef. Totale gesprek incl wachttijd: 25 min 52 seconden.
Eindstand: meer dan anderhalf uur op één dag contact proberen te leggen met T-Mobile en het probleem op te lossen, maar helemaal geen oplossing aangeboden terwijl het makkelijk op te lossen valt.

Ik wil graag telefonisch contact met een medewerker die klachten behandeld. Hoe doe ik dat?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Yousseft,

Wat een verhaal! Dat is zeker niet waar wij voor staan en ik wil dit dan ook heel graag goed met jou maken.

Kun je mij vertellen wat de reden van je belletje was? Ik kan je dan hier op deze Community verder helpen, of ik kan ervoor zorgen dat het naar de juiste personen wordt doorgezet!

Laat het mij maar weten en dan gaan we ermee aan de slag!
Dit is inderdaad een verhaal! Een bizar verhaal.
Het gaat erom dat ik voor een kennis voor mij een online verzoek heb ingediend voor onderzoek naar kosten op de factuur. Kosten van derde partijen, waar niet voor gekozen is. In de periode van januari tot april is tussen de 300 - 400 euro extra aan kosten gekomen voor diensten die deze persoon niet heeft afgenomen.

Nou heb ik als reactie gekregen op mijn online verzoek:
'Wij hebben de facturen onder jouw mobiele nummer ......... bekeken, maar zagen geen kosten voor het gebruik van sms-diensten of andere mobiele diensten van derde partijen'.

Dit terwijl er wel degelijk kosten voor sms diensten in rekening zijn gebracht, over twee mobiele abonnementen in de periode 21-01-2019 tot eind april. Onterecht, zonder medeweten.

Ik wilde daarom graag degene spreken die gaat over het onderzoek. Dit om hem of haar erop te wijzen dat die kosten er dus wel zijn geweest(staat gewoon in de factuurspecificatie).

Graag uw reactie.

Tevens ben ik benieuwd wat u met mijn klacht gaat doen. Ben blij dat u mij wilt helpen, maar vind het schandalig hoe het is gegaan.

PS: de reden dat er maanden tussen zit tussen april en juli(indiening verzoek), is het feit dat de persoon in kwestie geen Nederlands kan lezen of schrijven en niet precies wist bij wie hij moest aankloppen.

Groet,
Yousseft
Reputatie 4
Badge +3
Op https://www.payinfo.nl/ kun je zelf ook alvast nakijken of er nu nog betaalde diensten aan een telefoonnummer zijn gekoppeld. Ook kun je je hier afmelden en blokkades instellen.
Op https://www.payinfo.nl/ kun je zelf ook alvast nakijken of er nu nog betaalde diensten aan een telefoonnummer zijn gekoppeld. Ook kun je je hier afmelden en blokkades instellen.
Bedankt voor de tip, maar dat is al ruime tijd geleden gedaan, vlak nadat deze kosten zichtbaar waren.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @yousseft,

Heel attent van je dat je dat voor jouw kennis wilt doen! Dan is het natuurlijk ook wel fijn als dit netjes verder wordt opgepakt en afgehandeld, dus daar gaan mijn collega's en ik hier op de Community dan ook zeker voor zorgen!

Het kan inderdaad zeker zo zijn dat mobiele diensten qua kosten flink oplopen, zeker als je niet regelmatig de My T-Mobile omgeving in de gaten houdt. We willen hier natuurlijk ook graag in meedenken, dus het is opmerkelijk dat de afdeling die hierover gaat aangeeft dat er geen kosten zijn, terwijl jij deze wel terug ziet. Dit is een aanname van mijn kant, maar zou het zo kunnen zijn dat de aanmelding per ongeluk via jouw My T-Mobile is ingevuld en niet via de My T-Mobile van jouw kennis? Dat zou namelijk betekenen dat het onderzoek op jouw aansluiting is gedaan en daar zijn geen mobiele diensten voor aangemeld en dat betekent vervolgens weer dat er dus inderdaad niets terug te zien was en dus ook niets te onderzoeken viel. Nogmaals, dit is op dit moment slechts een aanname met de info die ik nu voor handen heb.

Zou je mij anders via een privébericht het telefoonnummer van jouw kennis kunnen sturen en dan moet ik ter controle ook naam, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN hebben. Dan pas kan en mag ik op het andere abonnement gaan meekijken.

Ik zie jouw bericht en reactie graag tegemoet!

Reageer