Beantwoord

klacht over abonnement

• 13 juni 2019
  • 5 reacties
  • 852 Bekeken

Beste lezer,

Ik ben vorig jaar benaderd door t mobile dat mijn telefoon abonnement onbeperkt bellen en sms'en zou aflopen en dat jullie NIET hetzelfde abonnement konden aanbieden. In overleg met die medewerker is toen besloten dat ik mijn huidige abonnement zou krijgen met 300 bel minuten en onbeperkt sms. Helaas blijkt dat bij dit abonnement veel geld gevraagd wordt voor alle minuten dat ik boven mijn bundel bel. Toen ik hierover met de klanten service belde konden ze mij adviseren om juist het onbeperkt bellen en sms abonnement af te sluiten. Toen brak mijn klomp! Jullie hebben mij gezegd dat ik dat abonnement niet meer kon aanhouden, vervolgens heb ik hoge kosten gemaakt toen ik over mijn bundel zat en nu kan ik dat abonnement wel weer nemen.

Ik zal zelf mijn abonnement omzetten naar onbeperkt bellen/sms'en. Maar van jullie eis ik dat de gemaakte kosten terug betaald worden. Het gemiddelde van mijn bellen van dit abonnement is 23 euro per maand. Een onbeperkt bellen en sms'en kost 15 euro per maand - 1 euro korting voor mij als trouwe klant. Ik wil per maand dus 23-14= 9 euro per maand terug. Wat uitkomt op een bedrag van 4.5 (maanden)*9= 40.5 euro.

Ik hoor graag van jullie,
Joep Delsasso
icon

Beste antwoord door Hajar 13 juni 2019, 16:00

Hi Joep,

Ik wil heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus ik kan niet met je meekijken. Als je mij je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN geeft dan kijk ik wat ik voor je kan doen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Joep,

Ik heb de gegevens wel ontvangen, maar ze meteen even afgeschermd vanwege jouw privacybescherming.

Ik stuur je daarnaast nog even een privéberichtje om verder in te haken op jouw klacht!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joep,

Ik wil heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus ik kan niet met je meekijken. Als je mij je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN geeft dan kijk ik wat ik voor je kan doen!
[gegevens verwijderd door moderator. Let op: dit is een openbare Community!]
hoe stuur ik je een bericht?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @joep delsasso Klik op de naam van @Hajar dan kom je op de pagina om een bericht te sturen.
Veel succes en een prettige dag!

Reageer