KLACHT T-mobile pakt het nummer af en neemt niet de moeite om een klacht af te handelen.

• 12 september 2020
  • 1 reactie
  • 698 Bekeken

Zonder enige vorm van identificatie of wat dan ook, is het T-mobile toch gelukt om de telefoon nummer van mijn vader af te pakken en aan een ander klant te geven. Hele mik mak bij elkaar, dagen achter elkaar bellen en uitleggen aan (iedere keer een andere medewerker) de medewerkers wat er aan de hand is. WANT ZE MOGEN JE NIET DOORVERBINDEN. IT-afdeling is een hele speciale afdeling die heel onbereikbaar is en niemand weet of ze te bereiken zijn??

5-6 dagen verder. Mijn vader kan Whatsapp niet meer gebruiken. Al zijn privé gesprekken zijn weg. Iedereen die zijn nummer had ziet nu een mevrouw op zijn foto.

VOORSCHUT!

Ik schaam me diep voor hoe T-Mobile dit zo ver heeft kunnen laten komen. "Meneer, we zullen het in orde brengen. Het kan hooguit een paar uur duren” naar "Oh, sorry meneer. Zo te zien is het goed fout gegaan. Ik bel u terug tussen 13:00 - 15:00” Je raad het al. NIET TERUG GEBELT. Eindstand na 13 gesprekken te hebben gehad krijg je te horen: "Het gaat zeker twee weken duren meneer. U krijgt wel Coulance” COULANCE? Doe je werk een keer goed man. Klantenservice die geen reet uitvoert. Ze hebben ons heen en weer laten gaan naar de shop in de Donkersteeg. Vreselijke medewerkers. Ze werden letterlijk boos op ons, omdat ze niks begrepen van de situatie..
Tja… Sta je dan. En maar weer uitleggen voor de duizendste keer. Maar goed, we kregen wel een sim-kaart. DIE NIET WERKT.

Geef mij volgende keer maar iemand aan de lijn die letterlijk weet wat hij aan het doen is achter zijn telefoon.

Evy 1 maand geleden

Hi @Gokcengokcen 

Jeetje, ik kan me goed voorstellen dat dit wat frustratie opwekt. Mijn oprechte excuses hiervoor, dit is uiteraard niet de beleving die we onze klanten willen geven! Zijn jullie er intussen uitgekomen? Mocht dit niet het geval zijn, kijk met alle liefde mee in het systeem. Hiervoor ontvang ik graag het 06-nummer, aders, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN. Gezien het om het abonnement van uw vader gaat, zijn dit ook de gegeven die ik nodig heb. Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Gokcengokcen 

Jeetje, ik kan me goed voorstellen dat dit wat frustratie opwekt. Mijn oprechte excuses hiervoor, dit is uiteraard niet de beleving die we onze klanten willen geven! Zijn jullie er intussen uitgekomen? Mocht dit niet het geval zijn, kijk met alle liefde mee in het systeem. Hiervoor ontvang ik graag het 06-nummer, aders, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN. Gezien het om het abonnement van uw vader gaat, zijn dit ook de gegeven die ik nodig heb. Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Reageer