Beantwoord

Klant voordeel?

• 9 juli 2019
  • 8 reacties
  • 759 Bekeken

.
icon

Beste antwoord door CrisTien 9 juli 2019, 20:14

@Robberth Welke €7,50 bedoel je?
Heb je nog € tegoed staan wordt dat in je factuur verrekend.

Als je een verlenging aangaat betaal je hetzelfde als nieuwe klanten.
Ik zei al dat de prijs van aanvulling met de korting te maken kan hebben maar ik dat niet 100% zeker weet. Een moderator kan je dat uitleggen.
Kan je nu al verlengen?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @Robberth Welkom in de community.
Wat is je vraag precies?
Sorry ging iets mis denk ik.

Mijn vraag is het volgende.
Als ik een nieuw sim only abbo afsluit unlimited data etc etc kost dat voor 2 jaar 26 pm zie ik op de site.

Als ik in mijn app me abbo omhoog wil doen naar unlimited kost me dat 11 euro boven op mijn abbo kosten, wat dan aanzienlijk duurder is dan 26 voor nieuwe klanten.
Hoe kan dit? Juist lange vaste klanten zouden toch gewaardeerd moeten worden?

Maar goed, stel ik zou toch bij tmobile blijven en kiezen voor unlimited, wat krijg ik dan voor klantvoordeel? Ik heb nog 7.50 klantvoordeel open staan, kan ik die daar dan voor gebruiken?

Ik heb nu mobiel go 18 en tmobile thuis.
Klantenservice??? Anywhere?
Reputatie 6
Via mobiel, 1200 krijg je de klantenservice.
Hier kom je vanzelf een keer aan de beurt maar dat kan even aanlopen een dag of wat, soms wat sneller als het meezit.
Die reageren niet op hun eigen forum?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Robberth De voorwaarden van het klantvoordeel blijven bij een nieuw contract of verlenging hetzelfde.
De onbeperkte gig abonnementen kosten voor iedereen €27,50 (met 1x klantvoordeel en 120 bel minuten.

Waarom een tijdelijke aanvulling duurder is weet ik niet zeker maar ik vermoed dat het met de kortingen te maken heeft. Je kan een up/downgrade eens per maand bijstellen.

Je bent dus voordeliger uit met een verlenging mits dat mogelijk is!
Mocht je nog vragen hebben lezen wij het graag!
Fijne avond.
Ik betaal nu 23 euro ofzo voor mijn go 18. Dat is onbeperkt bel sms en ik heb 10 gig internet +2.

Als ik in mijn app wil upgraden kost me dat naar unlimited data 11 euro extra. Kan ik hier mijn 7.50 klantvoordeel dan op in zetten? En vraag twee is dan waarom moet ik dan 33 gaan betalen en nieuwe klanten maar 28.50 ofzo. Eerder zei ik het verkeerd moest 28.50 zijn.
Reputatie 7
Badge +20
@Robberth Welke €7,50 bedoel je?
Heb je nog € tegoed staan wordt dat in je factuur verrekend.

Als je een verlenging aangaat betaal je hetzelfde als nieuwe klanten.
Ik zei al dat de prijs van aanvulling met de korting te maken kan hebben maar ik dat niet 100% zeker weet. Een moderator kan je dat uitleggen.
Kan je nu al verlengen?

Reageer