Beantwoord

Klantenservice en privé nummer

• 24 januari 2016
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Hallo allemaal ,ik had een flex abo
Uit de VS klantenservice gebeld ruim een half uur werd gelijk van mijn tegoed afgehaald terwijl het gratis is vele malen contact gehad etc weg gestuurd met E 10 vergoeding Werkelijke kosten E 1,27 per min tel uit je winst ik had hierover contact gehad met Mv Hanna B verbinding was slecht zat in de auto ineens verbinding verbroken , ben naar de winkel geweest en daar stond in de computer dat ik de verbinding had verbroken !!
Ook door privé nummer gebeld 3122015 2 sec opgenomen gelijk 20,50 min a 1,27 per. Min eraf
Eigen schul dikke bult geen enkele coulance ,
Een brief geschreven naar Dhr KIND costumers service , stuurt een meisje aan de telefoon om het allemaal te vertellen hoe jammer het allemaal is dus niks aan te doen
Zo wordt je dus als trouwe klant behandeld
Hartelijke groeten allemaal
JHH Matt 61
icon

Beste antwoord door Rosan 24 januari 2016, 11:14

Beste Matt de flex abonnementen zijn omgezet of was dat telefoontje voor de omzetting?
Verder is je verhaal nogal warrig en onduidelijk wat je er nou helemaal mee wilt.

Maar de flex abonnementen zijn omgezet en alle je kan alle informatie hier lezen
Verder is er voor vragen een algemeen topic waar je terecht kan.
Dit topic zal ik om die reden dan ook sluiten om het overzichtelijk te houden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Badge +13
Beste Matt de flex abonnementen zijn omgezet of was dat telefoontje voor de omzetting?
Verder is je verhaal nogal warrig en onduidelijk wat je er nou helemaal mee wilt.

Maar de flex abonnementen zijn omgezet en alle je kan alle informatie hier lezen
Verder is er voor vragen een algemeen topic waar je terecht kan.
Dit topic zal ik om die reden dan ook sluiten om het overzichtelijk te houden.