Vraag

Klantenservice TMobile kosten

• 3 januari 2013
  • 5 reacties
  • 383 Bekeken

Sinds wanneer moet er betaald worden voor het bellen van de klantenservice van TMobile?

5 reacties

Reputatie 4
@Moeili,

Het betalen voor het bellen naar de Klantenservice is een trend die zich helaas bij meerdere dienstverleners manifesteert. Niks aan te doen, niet vanuit klantperspectief in ieder geval. Anderzijds ben ik blij dat het geen duur 0900 nummers is dat vet betaald dient te worden bij een belletje.

@Anjeam,

Dit is ook wat er plaats vindt: je belt naar een normaal telefoonnummer en de kosten worden dan ook uit je bundel gehaald 😉!

Gr. Casper.
als jullie willen dat de klant betaald voor bellen naar de klantenservice doe dit dan uit de bundel maar breng dit niet in rekening als kosten buiten de bundel
om die reden bel ik nooit naar de klantenservice maar doe ik het via een vragen formulier dan heb je  nog bewijs ook dat je een vraag hebt gesteld
De abonnements afdeling berekent mijn kosten te hoog, ik bel de klantenservice daarover en betaal daar ook nog eens kosten voor t bellen.Klantvriendelijk, Klantgericht? ik dacht van niet.
De fout is niet door mij gemaakt maar ik moet er wel flink voor betalen.
Dat moet echt anders
Reputatie 3
@Msnippe
Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum! :)

Al enige tijd betaalt de klant voor het bellen naar de klantenservice van T-Mobile, afhankelijk welk prijsplan er gebruikt wordt.
Op moment maak je gebruik van Smart Plus 100 hierbij betaal je voor het bellen naar de klantenservice, daarvoor maakte je gebruik van i-300 '08 daarbij was de klantenservice nog gratis.
Je kunt wanneer je vragen hebt deze ook op Twitter, Facebook of op het Forum stellen.
Is dit onderdeel van jullie ontmoedingings-beleid, om maar niet de klantenservice te bellen?

Reageer