Beantwoord

Klantnummer prepaid

• 8 januari 2020
  • 14 reacties
  • 701 Bekeken

Goedemorgen, waar kan ik mijn klantnummer vinden van mijn prepaid telefoon. Ik heb deze nodig om door mijn werk te laten overzetten. Dank je, Jorgen

icon

Beste antwoord door Hajar 8 januari 2020, 15:05

Hi @jorgen.groenewegen 

Ik heb je een privébericht gestuurd met je klantnummer. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jorgen.groenewegen 

Ik heb je een privébericht gestuurd met je klantnummer. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Waar kan ik mijn prepaid klant nr vinden om mijn nr te laten overzetten. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb gereageerd op je topic.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @pby79 

Ik heb je een privébericht gestuurd met jouw klantnummer! Heb je zo voldoende informatie? :grinning:

Ik heb klant nummer nodig van mijn. Prepaid kaart. [verwijderd door moderator] nummer

Reputatie 7
Badge +17

@bekir74

Voor de klantnummer van een prepaid aansluiting log je in op de T-mobile website en ga vervolgens naar het tabblad tariefplan & instellingen. Onder contract zie je je klantnummer.

In de T-mobile app bij meer onder puk code.

Wil je je 06 verwijderen via de 3 puntjes rechtsonder en dan bewerken? Dit is een openbare community.

Reputatie 6
Badge +6

Hi @bekir74 

Hier help ik je uiteraard mee verder! @Waqqas geeft het al helemaal goed aan, dit kun je heel makkelijk zelf opzoeken. Voor alle zekerheid heb ik in een privébericht jouw klantnummer gestuurd. Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je me te vinden! :smile:

Heb dezelfde vraag maar inloggen met een zonet voor de community gemaakt account lukt niet

Reputatie 7
Badge +17

@victorduivestein2008 

Voor de klantnummer van een prepaid aansluiting log je in op de T-mobile website en ga vervolgens naar het tabblad tariefplan & instellingen. Onder contract zie je je klantnummer.

In de T-mobile app bij meer onder puk code.

Je kan niet inloggen met het zojuist gemaakte account op de community?

Welke foutmelding krijg je of wat lukt er niet precies?

probeer nu een account aan te maken via de app My T-mobile, moet dan een sms ontvangen maar die komt niet

Als je op ‘Geen sms ontvangen’ wordt er afgeteld van 10 naar 0 maar er gebeurt verder niets. Geen account, geen toegang.

@Waqqas wat denk jij?

Reputatie 7
Badge +17

@victorduivestein2008 

Je kan ook een account maken via de My T-Mobile app, daar kan je het ook eens proberen en het telefoonnummer is correct?

Gedaan maar ook zo komt er geen sms binnen.

Reageer