Beantwoord

klantvoordeel zakelijk

Ik heb een zakelijk @work abonnement die is uitgesloten van Klantvoordeel. Waarom is die eigenlijk uitgesloten? Discriminatie op welke grond dan ook is verboten.

icon

Beste antwoord door Hajar 6 juli 2020, 10:35

Hi allemaal,

Ik zie dat het antwoord al eerder is gegeven, maar ik geef hier ook graag meer duidelijkheid over. @work abonnementen zijn meestal groot zakelijke abonnementen en daarom zijn ze uitgesloten voor het Klantvoordeel. Er wordt een zakelijk adres gebruikt en daarom kunnen ze niet meedoen. Voor @work bieden wij weer andere voordelen aan zoals hierboven ook genoemd. Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid hebben. 

Bekijk origineel

18 reacties

Discriminatie?

Zakelijk of prive is verschillend, dan word prive ook gediscrimineerd, ik kan de BTW niet verekenen op de prive verbindingen en de kosten aftrekken van de inkomsten.

Reputatie 7
Badge +20

@Phaedon Wat vreselijk toch tegenwoordig, iedereen heeft zijn mond vol over #Discriminatie en iedereen is wel eens slachtoffers, maar om dit nu door te trekken na een telecom abonnement gaat wel heel ver vind je zelf ook niet?  

Hoogstwaarschijnlijk heb jij weer andere voordelen zoals roaming in Zwitserland 

Data Sim Only voor €15,- 16 gig dat wil ik ook wel 😩 #actie
Laten we een protest demonstratie organiseren want dit moeten wij gewoon NIET pikken.

Hoe dan ook verschil moet er zijn En jij hebt weer andere fijne voordelen.

Geniet van je zondag ondanks de regen.

Groetjes.

*Heb jij per 07-05-2018 een @Work-abonnement bij ons afgesloten? Dan valt Zwitserland vanaf nu onder de Zone EU en kan je bellen, SMS’en en internetten zonder dat daar extra roaming-kosten voor in rekening worden gebracht. Voor alle abonnementen die zijn afgesloten vóór 07-05-2018 blijven de tarieven en roaming-voorwaarden voor Zone 1 Zwitserland van kracht.

Verdikkie, dat heb ik weer niet, ik doe mee met de protest actie.:joy:

De reacties gaan nergens over. Ik stelde, voor alle duidelijkheid een vraag: „Waarom is het @work zakelijke abonnement uitgesloten van Klantvoordeel?"

Wat betreft Zwitserland, ik heb na 2018 mijn abonnement afgesloten. Die klanten die in Zwitserland wonen zullen wel geld hebben. Ik woon niet in Zwitserland en ik kom er ook nooit. Ik ben geen informatieanalist werkzaam voor T-Mobile Nederland B.V..

Reputatie 7
Badge +20

@Phaedon  De vraag is beantwoord denk ik. Mensen met een @Work hebben weer andere en veel meer voordelen dan privé abonnementen. Ga maar eens vergelijken op de site! Ik denk dat veel privé klanten die voordelen ook wel willen.

(mijn antwoord slaat op je overdreven reactie over #Discriminatie en niet over je vraag want die vraag is redelijk)

Je kan overal wel een punt van maken. 
Fijne gezellige zondag. 

Reputatie 4
Badge +2

Klantvoordeel is geen recht maar een gunst. Voor die actie kunnen ze een aantal voorwaarden stellen. Een onderscheid van consumenten en zakelijke contracten heeft niets!!!!! met discriminatie te maken. 

Wat heeft dan wel met discriminatie te maken? Ze maken dus onderscheid tussen zakelijke abonnementen. Alleen de Go abonnementen hebben Klantvoordeel, maar waarom? Al zeggen ze ook dat alleen consumenten bellen via Wifi hebben en het werkt ook bij zakelijke abonnementen. Misschien moeten ze iets doen aan de communicatie? 

Discriminatie is persoonlijk onderscheid maken, heeft geen ene moer te maken met een vorm van diensten die je afneemt.

Het is wel discriminatie als ik met 2 identieke produkten en voorwaarden andere voordelen krijg dan jij.

Okee, Doornekamp. Maar waarom wordt het onderscheid gemaakt?

Dat onderscheid word op heel veel dingen gemaakt, de prijs, de voorwaarden, de ondersteuning, het tijdsbestek dat een probleem moet worden opgelost, enz enz enz enz, zo zijn er wel heel veel meer te verzinnen, ook de  wettelijke rechten zijn zelfs verschillend.

Dus waarom, omdat het een heel ander produkt is wat totaal niet op elkaar lijkt alleen dat je er contact mee kunt maken.

Ik wil vooral weten waarom het Klantvoordeel niet voor mij geldt, als zakelijke @work abonnee. Ik begrijp er niets van.

Nee, dat je er niks van begrijpt is wel duidelijk,
Andere voorwaarden!!!!!!!!!

simpeler kunnen we het niet uitleggen.

Vooral veel vraagtekens gebruiken Doornekamp, andere voorwaarden? Voorwaarden? Welke voorwaarden? Kan ik die ergens lezen? Het wordt er niet duidelijker op. Simpeler? Ook niet. Dat het anders is weet ik, maar waaróm?

Als je het verschil tussen vraagtekens (??) en uitroeptekens (!!) niet eens weet word het wel erg lastig.

De voorwaarden krijg je bij het afsluiten van de dienst, dus daar kun je ze terug lezen, als je ze tenminste niet weg hebt gedaan.

Daar staat in wat je rechten en plichten zijn.

Reputatie 4
Badge +2

Zinloze discussie. Maar we kunnen het oplossen voor @Phaedon .

Stap over naar een consumentenproduct van T-Mobile. Dan krijg je consumentenvoorwaarden, consumentenprijzen, consumenten helpdesk EN consumenten klantvoordeel als je consumenten internet aansluiting erbij hebt/neemt. 

Zinloze discussie. Maar we kunnen het oplossen voor @Phaedon .

Stap over naar een consumentenproduct van T-Mobile. Dan krijg je consumentenvoorwaarden, consumentenprijzen, consumenten helpdesk EN consumenten klantvoordeel als je consumenten internet aansluiting erbij hebt/neemt. 

Het is geen consumentenklantvoordeel. De zakelijke Go abonnementen hebben het wel. In de contractvoorwaarden staat het niet. Ik ga het niet eens vragen aan T-Mobile, maar je kunt het aan ze voorstellen. Dan kunnen de zin uitbreiden: het is uitgesloten, maar je kan overstappen van een zakelijk naar een consumentenabonnement. Dat gaan we voor je regelen. Ik ben bang dat helemaal niemand bij T-Mobile weet waarom dit zakelijke abonnement is uitgesloten van klantvoordeel. Jammer, want daar houdt het nu even op.

@Phaedon Het is aan het bedrijf om te bepalen welke faciliteiten en voorwaarden zij bieden aan hun verschillende klantgroepen of producten. Er zit hier dus vast een reden achter en je stelt een terechte vraag waarvan ik ook benieuwd ben naar het antwoord.

Ik heb zelf mijn Internet van thuis overgezet naar T-Mobile omdat ik ook een zakelijke unlimited @Work abonnement had lopen. De sales medewerker had mij verteld dat ik ook van de klantvoordeel gebruik kon maken omdat ik hier expliciet naar vroeg. Toen mijn abonnement eenmaal lopend was bleek er geen klantvoordeel afgetrokken te worden op de facturen. Meerdere malen gebeld en veel vraagtekens bij mij en aan de andere kant. En wat blijkt? Klantvoordeel is enkel voor “Go” abonnementen.

Ik heb hierdoor mijn @work abonnement om moeten zetten naar en Go abonnement waardoor ik wat extra’s mis zoals internet, bellen en sms in USA. In principe is dat persoonlijk geen probleem voor mij gezien ik niet vaak naar de USA reis. Maar ik vind wel dat als een organisatie “onderscheid” maakt tussen consumenten en zakelijke klanten dat haar medewerkers hiervan wel op de hoogte moeten zijn zodat de klanten niet misleid worden. Mijn ervaring was het tegengestelde.

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Ik zie dat het antwoord al eerder is gegeven, maar ik geef hier ook graag meer duidelijkheid over. @work abonnementen zijn meestal groot zakelijke abonnementen en daarom zijn ze uitgesloten voor het Klantvoordeel. Er wordt een zakelijk adres gebruikt en daarom kunnen ze niet meedoen. Voor @work bieden wij weer andere voordelen aan zoals hierboven ook genoemd. Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid hebben. 

Reageer