Beantwoord

Korting bij bundel aanpassen via My T-Mobile

• 9 januari 2017
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

Goedenavond,

Momenteel heb ik een bundel met 6000 mb en dat is €10,-. Nu zag ik dat een bundel van 20.000 mb €15,- euro kost, en dus maar €5.- duurder is. Hierbij staat ook dat ik dus €15,- korting heb, omdat de bundel voorheen €30 euro kostte.

Geldt deze korting nog? Ik dacht dat dit van de madness maand was.

Bij voorbaat bedankt!

Amber.
icon

Beste antwoord door Thalina 10 januari 2017, 14:44

Hoi Amber,

Leuk dat je langskomt op het forum! En tof dat je je bundel wilt verhogen naar 20GB! Als je op jouw My T-Mobile bij Bundels aanpassen deze korting ziet staan, dan geldt ie gewoon voor jou 🙂 Ik zie dat je gisteravond zelf de knoop al had doorgehakt en jouw internetbundel verhoogd naar 20GB. Dat wordt helemaal losgaan met internetten!

Vergeet trouwens niet om een T-Mobile Samen groep aan te maken! Krijg je nog meer leuke voordelen zoals elke maand een cadeautje uitkiezen! Via deze pagina maak je jouw groep aan.

Heel veel plezier met je nieuwe bundel en als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als het goed is staat dat er nog bij , zo niet dan geldt de korting niet meer
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Amber,

Leuk dat je langskomt op het forum! En tof dat je je bundel wilt verhogen naar 20GB! Als je op jouw My T-Mobile bij Bundels aanpassen deze korting ziet staan, dan geldt ie gewoon voor jou 🙂 Ik zie dat je gisteravond zelf de knoop al had doorgehakt en jouw internetbundel verhoogd naar 20GB. Dat wordt helemaal losgaan met internetten!

Vergeet trouwens niet om een T-Mobile Samen groep aan te maken! Krijg je nog meer leuke voordelen zoals elke maand een cadeautje uitkiezen! Via deze pagina maak je jouw groep aan.

Heel veel plezier met je nieuwe bundel en als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer