Beantwoord

Korting bij wijziging

• 21 juli 2017
  • 9 reacties
  • 275 Bekeken

Hallo, ik heb stel samen stel bij en heb 50% korting op mijn internetbundel. Als ik nu omhoog wil staat er dat de meerprijs ook onderhevig is aan dezelfde korting. Mocht ik een maand of zo weer terug willen krijg ik dan weer dezelfde 50% korting op bijvoorbeeld S? Ik heb ook travel and surf. Wat is gunstiger om te doen? Travel and Surf of omhoog voor maand en daarna weer met korting terug?
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 22 juli 2017, 12:21

Moment Jan, er is geen garantie dat je iedere keer dat je wisselt dezelfde korting krijgt. De korting is namelijk de geldende korting.

Je neemt niet jouw korting van tijdens afsluiten mee, het kan alleen nu zo lijken als die gelijk is aan de huidig geldende korting.

Zowel bij Stel Samen & Stel Bij (mijn vorige abo) als mijn Go is wisselen niet altijd in je voordeel! De kans dat het veel wisselt met slechts een maand tijd is laag, maar de kans is er wel en er is geen garantie! Als je nu dus omhoog gaat is er de kans dat straks terug gaan toch duurder uitvalt...
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als je na een maand weer terug gaat krijg je weer de zelfde korting . Als je de EU bedoeld daar is travel en surf niet meer van toepassing
Vreemd, in mijn overzicht staat toch wel degelijk dat ik een bijv 1000 mb pas kan kopen voor 6,20. Ik heb een zakelijk abonnement. Dank trouwens voor je snelle antwoord. Geldt het mee verhuizen van de korting dan inderdaad op en neer? Ik lees daar vanalles over namelijk.,,
4,13 voor 6GB is heel wat goedkoper dan 6,20 als aanvuller voor 1 GB is heel wat goedkoper namelijk..,
Reputatie 5
Badge +14
Ik weet niet wat de voorwaarden zijn voor zakelijk abonnement.
Moment Jan, er is geen garantie dat je iedere keer dat je wisselt dezelfde korting krijgt. De korting is namelijk de geldende korting.

Je neemt niet jouw korting van tijdens afsluiten mee, het kan alleen nu zo lijken als die gelijk is aan de huidig geldende korting.

Zowel bij Stel Samen & Stel Bij (mijn vorige abo) als mijn Go is wisselen niet altijd in je voordeel! De kans dat het veel wisselt met slechts een maand tijd is laag, maar de kans is er wel en er is geen garantie! Als je nu dus omhoog gaat is er de kans dat straks terug gaan toch duurder uitvalt...
Reputatie 5
Badge +14
Dat klopt poco-loco , wat ik bedoel is dat je naar een maand weer terug gaat je korting wel weer krijgt wat je toen hebt afgesloten bij je abonnement.
Dat klopt poco-loco , wat ik bedoel is dat je naar een maand weer terug gaat je korting wel weer krijgt wat je toen hebt afgesloten bij je abonnement.
Sorry, maar dat is dus exact wat niet klopt ;)

Als je na een maand (of 10) weer omlaag gaat in je abonnement, krijg je de dan geldende korting voor die combinatie. Kans dat die anders is, is klein, maar er is geen garantie op. Elke keer dat je wisselt krijg je een 'nieuwe' korting. De dan geldende korting, die kan zowel beter als slechter uitvallen. Momenteel doet T-Mobile erg weinig met de kortingen (ze staan vrij stabiel), maar zodra je wisselt vervalt je 'aansluit' korting en ga je over naar de dan geldende korting.

Dus zeker voor op het forum, gezien men dit ook over enkele maanden zo niet langer leest, is het belangrijk te benadrukken dat je niet je oorspronkelijke korting behoudt of terug kan krijgen. Je kan een dan geldende korting krijgen die toevallig identiek blijkt te zijn, maar het is technisch nooit je oorspronkelijke korting.
Reputatie 5
Badge +14
Dat zou kunnen , wat ik van mij zelf weet dat ik altijd de korting terug heb gehad als ik weer naar mijn standaard abonnement ging. Nu ik GO heb is dat tot nu ook zo geweest . Maar je kan gelijk hebben hoor.
Reputatie 5
Badge +14
ik heb nog even gezocht en kan alleen dit vinden , maar niets daar over als ik terug ga na mijn standaard abonnement .

Kan ik mijn abonnement bijstellen?
Dat kan. Je kunt omhoog én omlaag bijstellen. Aanpassen van je abonnement kan 1x per maand. Als je je abonnement bijstelt, dan krijg je de korting die geldig was op het moment dat je je abonnement afsloot.

Stel je je abonnement bij via My T-Mobile of via de app? Dan zie je meteen wat de nieuwe maandkosten worden en welke korting je ontvangt.

Reageer