Beantwoord

Korting bundels niet goed verrekend

• 1 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Dag T-Mobile,

Ik heb een Stel Samen & Stel Bij abo met startdatum 12/2/17 met 50% korting op:
- startabo (wordt ook zo verwerkt, prima dus)
- op alle belbundels
- op alle internet bundels
Nu worden na een bundel wijziging de korting niet meer verrekent (bel-&internet bundels). Graag met terugwerkende kracht deze kortingen verrekenen en voor de huidige en toekomstige maanden ook.

Betreft nummer 06-****7113. Niet te verwarren met de andere nummers...

Groet,
Marcel
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2017, 10:33

Hi Marcel,

Het antwoord van HereIsTom klopt in dit geval inderdaad. Speciale kortingen, zoals jij hierboven aangeeft, vervallen bij een wijziging. Dit is ook opgenomen in de voorwaarden en staat ook aangegeven op My T-Mobile wanneer je de bundel wijzigt. Je ontvangt dan een andere korting dan de 50% die je bij speciale acties krijgt, zoals Madness of openingen van winkels.

Overigens geef je zelf al aan dat het om een ander nummer gaat, maar het is niet verstandig om dit nummer dan ook openbaar te delen. Aangezien iedereen mee kan lezen heb ik dit nummer dan ook verwijderd. Het handigste is om met het My T-Mobile account in te loggen op het nummer waar de vraag om gaat. Dan kunnen wij direct met je meekijken in ons systeem.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Misschien even de kleine lettertjes lezen, na wijziging vervalt de korting.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marcel,

Het antwoord van HereIsTom klopt in dit geval inderdaad. Speciale kortingen, zoals jij hierboven aangeeft, vervallen bij een wijziging. Dit is ook opgenomen in de voorwaarden en staat ook aangegeven op My T-Mobile wanneer je de bundel wijzigt. Je ontvangt dan een andere korting dan de 50% die je bij speciale acties krijgt, zoals Madness of openingen van winkels.

Overigens geef je zelf al aan dat het om een ander nummer gaat, maar het is niet verstandig om dit nummer dan ook openbaar te delen. Aangezien iedereen mee kan lezen heb ik dit nummer dan ook verwijderd. Het handigste is om met het My T-Mobile account in te loggen op het nummer waar de vraag om gaat. Dan kunnen wij direct met je meekijken in ons systeem.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag!

Reageer