Beantwoord

Korting nieuw abonnement Mobile Madness klopt niet

• 2 maart 2017
  • 4 reacties
  • 277 Bekeken

Hallo,

Vandaag is me simkaartje ingegaan! en eindelijk na 3 simkaartjes( doet eindeijk nu me toestel het met de simkaart) alle 3 de keren ben ik bij de winkel geweest!
nu heb ik de madness abonnoment afgesloten en kwam me bedrag uit op 20.- per maand! nu kijk ik bij de gegevens en staat er 25,- dus dit klopt niet.
icon

Beste antwoord door Thalina 3 maart 2017, 09:16

Hoi cinnepin86,

Allereerst welkom bij T-Mobile! 🙂 Gelukkig dat nu alles werkt en dat je gebruik kunt maken van je nieuwe abonnement. Dan is het natuurlijk wel de bedoeling dat je het afgesproken bedrag gaat betalen. Goed om te horen dat mijn collega in de T-Mobile Shop je al verder heeft geholpen.

Het klopt inderdaad dat My T-Mobile op de eerste dag wat in de war kan zijn. Maar dit zou dan inmiddels al goed moeten staan. Ik zie in ons systeem dat je 25,00 euro per maand gaat betalen, maar uit jouw verhaal begrijp ik dat je iets anders hebt staan in jouw contract. Ik zie dat je via een externe dealer het abonnement hebt afgesloten. Kun je eens jouw contract erbij pakken, welk bedrag staat daarop? Als dat inderdaad iets anders is dan 25,00 euro, kun je dan een kopie van jouw contract mailen naar mij? Ik stuur je het e-mailadres via een privébericht. Als er inderdaad iets niet klopt, dan ga ik dit uiteraard voor je aanpassen.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi Cinnepin,

Goed om te lezen dat het is opgelost! Bedankt voor je berichtje. 🙂
Het is opgelost!
Bedankt voor u reactie
Reputatie 6
Badge +17
Hoi cinnepin86,

Allereerst welkom bij T-Mobile! 🙂 Gelukkig dat nu alles werkt en dat je gebruik kunt maken van je nieuwe abonnement. Dan is het natuurlijk wel de bedoeling dat je het afgesproken bedrag gaat betalen. Goed om te horen dat mijn collega in de T-Mobile Shop je al verder heeft geholpen.

Het klopt inderdaad dat My T-Mobile op de eerste dag wat in de war kan zijn. Maar dit zou dan inmiddels al goed moeten staan. Ik zie in ons systeem dat je 25,00 euro per maand gaat betalen, maar uit jouw verhaal begrijp ik dat je iets anders hebt staan in jouw contract. Ik zie dat je via een externe dealer het abonnement hebt afgesloten. Kun je eens jouw contract erbij pakken, welk bedrag staat daarop? Als dat inderdaad iets anders is dan 25,00 euro, kun je dan een kopie van jouw contract mailen naar mij? Ik stuur je het e-mailadres via een privébericht. Als er inderdaad iets niet klopt, dan ga ik dit uiteraard voor je aanpassen.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Ben vanmiddag nog even naar de winkel geweest!
en die gaven aan dat het een fout is in de app (dit kwam wel vaker voor) dus hoop gewoon dat met de rekening goed gaat!

Alvast bedankt, heb gekeken of ik het bericht kon verwijderen, maar krijg dit niet voor elkaar

Reageer