Beantwoord

Korting op internet p.m. wordt niet gerekend?

• 24 mei 2018
  • 6 reacties
  • 993 Bekeken

Hoi!

Ik heb al een tijdje 6 GB internet per maand. Dit heb ik toen de tijd veranderd vanwege korting op het internet, niet €20,22, maar €10,11 p/m.

Mijn maandelijkse bundel bestaat nu uit:
internet: €10,11
toestelbetaling €11,00

Echter betaal ik per maand wel gemiddeld €35,-. Het valt me nu pas op eigenlijk. Wordt de korting dus helemaal niet meegerekend? Of geld die niet, terwijl het er wel staat?

Ik zie graag een reactie tegemoet!
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 mei 2018, 08:04

Hoi Jinsang,

Ik heb meteen met jou meegekeken om dit uit te leggen!

Ik zie dat je gebruikmaakt van een Stel Samen & Stel Bij abonnement, waarbij je voor internet € 9,99 betaalt. Normaal gesproken is dit € 20,-, maar je ontvangt daarover de € 10,01 korting. Voor het abonnement zelf betaal je een basistarief van € 10,-, waardoor je op € 19,99 uitkomt voor het abonnement. Uiteraard komt daar de maandelijkse toestelbetaling nog bij, die € 11,- bedraagt. Hiermee kom je inderdaad op het eindbedrag van € 30,99 uit.

Omdat je aangeeft dat je soms meer betaalt dan dat bedrag, heb ik ook even meegekeken naar je verbruik. Ik zie dat je hier en daar wat telefoongesprekken hebt gehad, die deze extra kosten verklaren. Mocht je deze kosten willen beperken, zou je er bijvoorbeeld nog een belbundel bij kunnen nemen. Je kunt bijvoorbeeld voor € 2,53 per maand al 120 minuten bellen. De bundels kun je toevoegen via My T-Mobile > Bundels aanpassen.

Hopelijk is alles zo een stuk duidelijker! Ik hoor het graag van je als je toch meer vragen hebt. We staan hier voor je klaar!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jinsang, je hebt een vraag gesteld waar we voor in jouw verbruiksgegevens moeten kijken. Geef je akkoord dat wij dit doen? We helpen je dan zo snel mogelijk verder!
Hi David,
Ja dat is prima.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jinsang,

Ik heb meteen met jou meegekeken om dit uit te leggen!

Ik zie dat je gebruikmaakt van een Stel Samen & Stel Bij abonnement, waarbij je voor internet € 9,99 betaalt. Normaal gesproken is dit € 20,-, maar je ontvangt daarover de € 10,01 korting. Voor het abonnement zelf betaal je een basistarief van € 10,-, waardoor je op € 19,99 uitkomt voor het abonnement. Uiteraard komt daar de maandelijkse toestelbetaling nog bij, die € 11,- bedraagt. Hiermee kom je inderdaad op het eindbedrag van € 30,99 uit.

Omdat je aangeeft dat je soms meer betaalt dan dat bedrag, heb ik ook even meegekeken naar je verbruik. Ik zie dat je hier en daar wat telefoongesprekken hebt gehad, die deze extra kosten verklaren. Mocht je deze kosten willen beperken, zou je er bijvoorbeeld nog een belbundel bij kunnen nemen. Je kunt bijvoorbeeld voor € 2,53 per maand al 120 minuten bellen. De bundels kun je toevoegen via My T-Mobile > Bundels aanpassen.

Hopelijk is alles zo een stuk duidelijker! Ik hoor het graag van je als je toch meer vragen hebt. We staan hier voor je klaar!
Yes. Bedankt voor je reactie!
Alleen waarom betaal je een basistarief van 10 euro? En is dit te omzeilen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jinsang,

Dankjewel voor je vraag. De €10 basistarief is de basis van je abonnement. Daarbij zit onbeperkt traag internet en onbeperkt sms. Dit hoort standaard bij het abonnement en kun je dus niet weglaten. Extra bundels zoals een internetbundel voor snel internet of een belbundel zijn optioneel. Ik hoop dat het nu wat duidelijker is! 🙂

Reageer