Beantwoord

Korting op internetbundel verdwenen

• 17 september 2017
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

Ik heb een stel samen stel bij abonnement wat ik afgesloten heb in de tijd dat alle flex abonnementen werden omgezet. Ik heb daardoor tot 8 december korting op dit abonnement.

Raar genoeg zie ik nu opeens dat de korting op mijn internetbundel vervallen is, terwijl ik niets veranderd heb en het dus nog geen 8 december is. De korting was maar €2,50, maar toch

Het lijkt me dat dit niet klopt, terwijl het tot en met afgelopen factuur wel klopt!
heel raar!
icon

Beste antwoord door David 18 september 2017, 15:22

Hoi Angelical,

Erg opmerkelijk inderdaad, dat had niet moeten gebeuren! :S

Ik kan niet verklaren waarom de korting is vervallen, dat klopt in ieder geval niet. Ik heb de korting nu weer handmatig tot en met 8 december voor je toegekend, zodat het staat zoals het hoort. Vergeet niet dat de kortingen daarna vervallen. Het is wellicht handig om te kijken of er misschien een mooie aanbieding voor je bij zit, zodat je niet zonder kortingen komt te zitten. Op dit moment hebben we ook Unlimited Madness Maand, dus een mooie kans!

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Angelical,

De korting van vorige maand is ook gecorrigeerd. Dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur.
Wordt de korting bij de afgelopen maand dan ook gecorrigeerd? Want vandaag is net een nieuwe maand ingegaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Angelical,

Erg opmerkelijk inderdaad, dat had niet moeten gebeuren! :S

Ik kan niet verklaren waarom de korting is vervallen, dat klopt in ieder geval niet. Ik heb de korting nu weer handmatig tot en met 8 december voor je toegekend, zodat het staat zoals het hoort. Vergeet niet dat de kortingen daarna vervallen. Het is wellicht handig om te kijken of er misschien een mooie aanbieding voor je bij zit, zodat je niet zonder kortingen komt te zitten. Op dit moment hebben we ook Unlimited Madness Maand, dus een mooie kans!

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer