Beantwoord

Korting van Samen

• 30 december 2017
  • 8 reacties
  • 589 Bekeken

ik zit in een samen groep met 2 andere en krijg slechts 2.50 euro korting. klopt dit? als ik de voorwaarden lees zou ik recht hebben op 5 euro. ik zie graag de bevestiging of dat klopt
icon

Beste antwoord door Kaassausje 30 december 2017, 18:05

@drs Chris
Dat klopt niet helemaal, het hoeven niet per sé alleen Go abonnementen te zijn. Zolang er minimaal 2 andere abonnees in de Samen groep zitten, krijgt een Go abonnee €5,- korting.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Welk abo heb je?
Reputatie 3
Badge +4
Voor de EUR 5 korting moet je met 2 andere Go abonnementen in een groep zitten. Is jouw groep misschien 1 ander abonnement en een prepaid? Of ben jij prepaid? of niet Go?
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/extras-voor-klanten/samen
@drs Chris
Dat klopt niet helemaal, het hoeven niet per sé alleen Go abonnementen te zijn. Zolang er minimaal 2 andere abonnees in de Samen groep zitten, krijgt een Go abonnee €5,- korting.
Heeft nog iemand plaats in zijn groep voor mij voor samen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Psmitsvandewouw,

Ik heb zojuist op jouw eigen topic gereageerd. Zou je het in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden, anders is dit spammen. Alvast bedankt! 🙂
Heeft iemand nog een plekje in een groep voor Mij? Al vast bedankt groetjes Bouke
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Drowz3r,

We hebben een speciaal T-Mobile Samen topic waarin je dit soort oproepjes kan plaatsen én natuurlijk anderen kunt vinden die al een oproepje hebben geplaatst. Succes met het vinden van een groep!
Ok dank je wel, ik wist echt niet waar ik het moest melden

Reageer