Beantwoord

Korting verdwenen na aanpassen van bundels


Ik wilde mijn databundel naar beneden afstellen van XL (20gb) naar L (6gb). Alleen de korting, die ik zou krijgen, was na de wijziging in het overzicht van de maandelijkse kosten niet meer terug te vinden. Ik betaalde nu ongeveer net zoveel voor 6gb als voor 20gb met korting. Daarom heb ik gelijk de XL bundel geprobeerd terug te zetten en dat lukte, alleen krijg ik ook hier geen korting meer en nu kan ik niets meer aanpassen, dus door deze move betaal ik opeens voor hetzelfde meer dan een tientje meer.

Graag hulp!
icon

Beste antwoord door Muberra 10 juli 2017, 14:24

Hoi Taco1982,

I'm coming to the rescue! :D

Ik wil als eerste iedereen bedanken voor het meedenken met jouw vraag. Er is inderdaad iets misgegaan in het systeem. Je hoort korting te ontvangen op de XL-databundel. Mijn excuses hiervoor! Maar ik heb het direct voor je opgelost door de korting toe te voegen. Vanaf nu kan je weer genieten van 20 GB met het voordeel wat erbij hoort. Ik hoop dat je blij bent met de oplossing.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Ik wens je veel dataplezier toe! 🆒
Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik weet niet wanneer je dat gedaan hebt maar na een dag staat de korting er wel bij die toen gold bij het afsluiten van je andere abonnementen.
Van 6gb naar 20gb heb ik vrijdag gedaan. Gaat er misschien een weekend overheen? Wel raar dan dat je de korting niet gewoon gelijk terugziet..
Reputatie 5
Badge +14
Ja dat is wel lang , zat er toen wel korting op de 20gb toen je de 6gb afsloot ?
Ja. dat is waarom ik dit zo vreemd vind. Ik betaalde eerst voor 20 gb ongeveer 20 euro en nu 30 euro. Ik heb dit abonnement (stel samen & stel bij) al 2 jaar en heb sinds het begin altijd korting op mijn bundel gehad. Ik ben dan ook wel vaker van bundel veranderd en kreeg dan gewoon de korting die bij erbij stond.

Ik hoop dat iemand van T-Mobile dit leest en het kan oplossen, want ik ben al vele jaren een zeer tevreden klant..

Bedankt voor je reactie iig Jan!
Reputatie 2
Badge +13
Je geeft aan dat je het abonnement al 2 jaar hebt. Kijk eens in de app bij abonnement. Kan het misschien zijn dat je korting is afgelopen?
Zie onderstaand zoals het bij mij is met de korting.

Reputatie 5
Badge +14
Ja dat klopt, Als het twee jaar geleden is dan is er geen korting meer.
Dank voor je reactie iamPuk. Ik bedoelde eigenlijk: ik heb ongeveer 2 jaar geleden dit abonnement afgesloten, toen ik kon gaan verlengen, maar mijn abonnement ging pas 5 november in. Ergens gaat er dus volgens mij iets fout..
Reputatie 4
Hoi Taco1982,

I'm coming to the rescue! :D

Ik wil als eerste iedereen bedanken voor het meedenken met jouw vraag. Er is inderdaad iets misgegaan in het systeem. Je hoort korting te ontvangen op de XL-databundel. Mijn excuses hiervoor! Maar ik heb het direct voor je opgelost door de korting toe te voegen. Vanaf nu kan je weer genieten van 20 GB met het voordeel wat erbij hoort. Ik hoop dat je blij bent met de oplossing.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Ik wens je veel dataplezier toe! 🆒
Hoi Muberra,

You really saved my day! :D

Dankjewel, erg blij met deze oplossing! Geen vragen verder.

Iedereen nogmaals bedankt voor het meedenken!

Hartelijke groet, Taco
Reputatie 2
Badge

Je hoort korting te ontvangen op de XL-databundel.


Ik heb sinds een maand of 2 de internet L - 6 GB bundel ( € 20,00 )
als aanvulling op mijn SS & SB abo, wat nog loopt tot begin november.
Zit daar voor mij ook nog een beetje korting in? 😉
Reputatie 6
Badge +16
Hey rial,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken welke kortingen er al actief waren. Je hebt op dit moment een korting op je Startabonnement en op je belbundel. Dit terwijl je al buiten je contractperiode bent. Om weer de volledige kortingen te ontvangen wil ik je adviseren om te vernieuwen. Je krijgt dan opnieuw voor 12 of 24 maanden een korting op je bundels. Wil je vernieuwen dan kan je gratis bellen naar 0800-8104. Onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen helpen je graag verder!
Reputatie 2
Badge
@Issam
Mijn Flex abo voor onbepaalde tijd, werd door T-Mobile op 04/12/2015
vervangen door een SS & SB abo voor een periode van max 24 maanden
t/m 03/11/2017. We zitten nu in juli, dus heb nog een maand of 4 te gaan.
Van dit aanbod van T-Mobile hoefde ik geen gebruik te maken,
uiteraard heb ik dat wel gedaan. Daarbij is het iedere maand opzegbaar.
Dat ik buiten een wat voor dan ook contractperiode ben,
is mij niets van bekend.
Reputatie 4
Hoi Rial,

Dank je voor jouw snelle reactie!

Jouw abonnement is inderdaad in 2015 omgezet, maar dat was geen officiële verlenging. Wij hebben in 2015 alle Flex-abonnementen omgezet naar een Stel Samen & Stel Bij abonnement, omdat wij alle abonnementen graag wilden vernieuwen. Het voordeel hiervan is dat dit verder geen gevolgen had voor jouw contractduur. Jij bent niet automatisch weer 2 jaar verlengd, omdat het een automatische wijziging was vanuit onze kant.

Als je nu in jouw My T-Mobile account kijkt bij 'Mijn abonnement', dan zie je dat jouw contract liep t/m 8 april 2011. Je mag verlengen wanneer je wilt! De T-Mobile wereld ligt nu aan jouw voeten. :)

Het voordeel is dat als je nu wilt verlengen, je weer opnieuw gebruik kan maken van een mooi abonnement in combinatie met een leuke korting. Denk er rustig over na en sla dan je slag! Mocht je er hulp bij nodig hebben of heb je er andere vragen over, laat het weten. Wij staan voor je klaar! 🆒
Reputatie 2
Badge
@Issam en @Muberra
Het juiste antwoord op mijn vraag zou behoren te zijn:
Bij het aanpassen van de internetbundel vervalt de korting.
Dat wist ik natuurlijk wel, maarre... ik probeer ook maar 😉
Reputatie 4
Hoi Rial,

Dat is normaal gesproken het antwoord bij een wijziging van de internetbundel. De korting vervalt en dan krijg je de nieuwe korting die bij de bundel hoort die je kiest. Maar in jouw geval was er sprake van een andere situatie. Dank je wel voor het meedenken. Je bent altijd welkom op het forum! 😉
Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Ik begin inmiddels te twijfelen of dit een 'fout in het systeem' is, want geen korting pakt natuurlijk wel goed uit voor de omzet van T-Mobile. Na elke aanpassing is mijn korting tot nu toe keer op keer verdwenen, terwijl tijdens het aanpassen wel netjes een korting gepresenteerd wordt (zie screenshot). In plaats van +5,00€ extra voor Up-10GB betaal ik nu 13,99€ extra
Dit was ook het geval in mijn vorige contract met jullie (2015-2017), en dit nu dus weer.
Op zich wordt het netjes rechtgezet als ik jullie bel, maar waarom blijft het keer op keer fout gaan?

Reputatie 7
Badge +19
Hoi 06pieter,

Ik kan je verzekeren dat dit niet expres gebeurt! Ik zie natuurlijk liever dat de kortingen gewoon automatisch worden toegevoegd, zodat je niet elke keer contact met ons hoeft op te nemen om dit handmatig aan te passen!

Ik heb dit meteen doorgezet naar onze IT-specialisten, zodat zij dit kunnen onderzoeken en een oplossing kunnen zoeken. Hopelijk kun je dan binnenkort gewoon zonder zorgen aanpassen. 😃
Reputatie 1
Hoi Jaimy,

Dank voor het oppakken! Ondertussen is de korting nog niet terug te zien in 'My T-mobile'


Gaat jullie IT afdeling dat recht zetten, of moet iemand anders dat doen?

Groet
Pieter
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pieter,

Dat klopt! Ik heb de kortingen expres nog niet handmatig toegevoegd, omdat ik wil dat de IT-specialisten zelf goed kunnen onderzoeken waar het fout gaat. Als ik het nu toevoeg, verstoor ik dat proces. Op dit moment is het dus eventjes afwachten tot zij hiernaar gekeken hebben.

Voor nu wens ik je een fijne avond! 🙂
Reputatie 1
thanks!

Aangezien mijn billing-cycle over 2 dagen afloopt zou het wel fijn zijn dat dit voor die tijd rechtgezet is, zodat ik deze fout niet 'voor hoef te schieten'
Hallo, ik krijg sinds een paar maanden ook geen korting meer op mijn internet bundel. Nu alleen nog op de belminuten.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi EugeneS,

Ik kijk gelijk met je mee!

Ik zie dat je op dit moment gebruikmaakt van een Internet S bundel, waarover geen korting wordt gegeven. Bedoel je dat je bij het selecteren van bijvoorbeeld een Internet M bundel, je daar geen korting over krijgt? Deze zou namelijk 9,49 euro per maand moeten kosten in plaats van 15 euro. Kun je dit eens proberen en er een screenshot van maken? Dan ga ik ervoor zorgen dat dit rechtgezet wordt! 🙂
Ohw ik kreeg in het verleden dus wel korting op de S bundel:

Kostenoverzicht Duur/ aantal Periode Bedrag Totaal
Maandkosten 24,98
Startabonnement 13.05.17 t/m 12.06.17 9,99
Internet S - 1 GB 13.05.17 t/m 12.06.17 9,99
Bellen 120 minuten NL + EU 13.05.17 t/m 12.06.17 5,00
Gebruikskosten buiten bundel t/m 12.05.17 0,00
Kortingen/overige kosten 8,99
Bijgesteld E 8,51 korting Internet 13.05.17 t/m 12.06.17 -8,51
Bijgesteld E 2.50 korting Bellen 13.05.17 t/m 12.06.17 -2,50
Toestelbetaling E20,00 13.05.17 t/m 12.06.17 20,00
Totaal € 33,97

Blijkbaar altijd 8,51 geweest op waarschijnlijk alle internet bundels:
Dan de rest maar even via een afbeelding, dus zie afbeelding. Sorry voor al dit gedoe, weet ook niet waar aan het ligt. Misschien een beveiliging van dit forum, dat die het als dubbele tekst post ziet ofzoiets misschien ?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Eugene,

Wat bedoel je precies met de beveiliging op het forum? Het is niet mogelijk om 2 keer dezelfde post te plaatsen in korte tijd, om spam tegen te gaan. Is dit wat je ook bedoelde?

Het kan inderdaad zo zijn dat kortingen aangepast of verwijderd worden. De korting die jij kreeg was een speciale promotie en deze vervalt bij het wijzigen van de bundel. Jaimy had het al aangegeven, op de S-bundel zit geen korting, maar ik zie dat je ondertussen opgeschroefd hebt naar 3 GB. 🙂 Daar krijg je wel weer korting op en ben je nog voordeliger uit dan bij de S-bundel, goede deal dus!

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Hoi David,

Nou ik probeerde dus mijn bericht + afbeelding in een keer te posten, maar werd dus heel de tijd afgebroken. Het gedeelte wat in de afbeelding staat had er gewoon onder moeten staan, maar word dus afgebroken om de een of andere reden. Ik dacht dus dat omdat ik 3 maal een kostenoverzicht wilde plaatsten dat dit misschien als zelfde werd gezien omdat het erg op elkaar lijkt, alleen andere getallen maar dus in geheel lijkt het op elkaar.

Reageer