Beantwoord

Korting verdwenen na aanpassen van bundels

Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi EugeneS,

Dat zou inderdaad de reden kunnen zijn! :D

Fijn dat het is opgelost verder. Je bent altijd welkom op de Community als je nog meer vragen hebt!

Ik had per ongeluk mobiel internet aan laten staan tijdens het kijken en streamen van wat youtube filmpjes. Ja en toen waren in een keer al me Gigabytes op. Nu maar weer geupgrade naar 6 GB.

Maar ik meende mij ook te herinneren dat een tijd terug ook met het stel samen & stel bij oneindig online of unlimited data of hoe het ook heet vrij betaalbaar was en dat je zelf meer GB kreeg voor Europa als wat nu het geval is met het nieuwe abbonement, was geloof ik ook rond de 35 euro of 10 euro duurder misschien. Maar kost voor mij dus iets van 100 euro ruim, dat is best fors. Ik heb met die dagpas van 3 euro al eens zitten streamen op youtube en periscope en misschien twitch ook. Want ik wil als het weer het binnenkort toelaat eens proberen te streamen tijdens kitesurfen, omdat het strandje hier ook precies tussen 2 masten inzit. De verbinding was laatst super. Maar om dat met die dagpassen te doen is wel vrij lastig, op 1080p60 is die 5 gig er helemaal snel doorheen. En als je dan op het water staat is het lastig om steeds 1 gigabyte bij te moet vullen. Naja zodra het weer het toelaat wel eens even testen, als het niet anders kan.

Er is hier trouwens na die storm ook een slechte verbinding telefoon gesprekken zijn haast niet meer te voeren, maar daar zullen jullie al wel meer meldingen over gekregen hebben.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi EugeneS,

Oeps, als je filmpjes streamt kan het inderdaad erg hard gaan!

Ik zie dat jouw nieuwe abonnement al in april ingaat!.Dan zullen de prijzen van de hogere internetbundels ook voordeliger voor jou zijn! Nog eventjes geduld dus, haha.

Wat betreft de problemen na de storm: daar wordt inderdaad aan gewerkt. Dankje voor het melden. 😃
Hoi,

Het is nu al weer een week geleden sinds de storm, maar ik en me moeder ervaren nog steeds slechte verbindingen en alles. De verbinding komt ook soms slecht daadwerkelijk tot een verbinding of soms ook helemaal niet, en internet deed het net momenteel ook helemaal niet meer.

Dus ik weet niet of jullie al eens een mannetje langs hebben gestuurd of niet ?

Ik kan ook alle telefoonnummers wel door gaan zitten geven maar dat lijkt me niet echt verstandig. Ik heb een abbo nummer en me moeder heeft nu 2 prepaid nummers zodat ze met m'n oude iphone hopelijk een beetje om weet te gaan.

Ik heb ook gewoon precies hetzelfde probleem als ik 1200 probeer te bellen.

Hier zijn ook nog een aantal nieuwsberichten erover
https://www.droidapp.nl/nieuws/telecomproviders-storingen-stormschade-januari-2018/
https://mediamagazine.nl/diverse-radiozenders-en-telecombedrijven-slachtoffer-stormschade/
Ik had ook gelezen dat de meeste providers meteen mensen op pad hebben gestuurd om de schade op te meten en ze het ook wel vanaf afstand kunnen zien enzo. Maar soms zijn de nieuwsberichten ook wel tegenstrijdig, zoals dat KPN beweerd dat er niks aan de hand is of dat alles het al weer doet. Maar dan lees je dus bijvoorbeeld op het forum van kpn dat er daar ook nog storingen zijn.

Kan er in mijn geval dan anders niet een incident ofzo van worden gemaakt ?
Het zou zowieso wel t/m na het weekend gaan duren, ik vind het vervelend dat ik nu buiten niet meer in staat ben om o.a. pokemon go enzo te spelen!

Ik fiets nu even naar de zendmast misschien dat er iets te zien valt maak ik er meteen wel even een fotootje van!
Ik heb toch net een telefoongesprek met 1200 kunnen voeren. en het word nu onderzocht. Speedtest leek het ook weer te doen, maar soms hapert het toch gewooon ofzo.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi EugeneS,

Fijn dat het toch gelukt is om te bellen! Heb je onder hetzelfde nummer gebeld als het nummer dat gekoppeld is aan jouw forum-account? Ik zie daar namelijk niets van terug in ons systeem en mocht dat niet helemaal goed zijn gegaan, dan wil ik hier graag nog even voor je achteraan. 🙂 Laat het me maar weten!
Reputatie 1
Hallo Forum!

Dit maal is de korting op mijn huidige bundel verdwenen, zoals te zien is in screenshot. Heel verleidelijk om nu een andere bundel waar de 30% korting nog wel zichtbaar is te nemen, maar liever ook op de 10GB :)

Reputatie 7
Badge +20
Hi Pieter,

Ik ben gelijk voor je gaan checken en zie dat contract op 30/6/2018 is verlopen. We hebben toen de korting laten doorlopen tot nu zodat je ervan kan profiteren en de tijd kan nemen om te verlengen. De korting is nu komen te vervallen, maar als je weer wilt profiteren van extra korting dan kun je je abonnement verlengen! Dat kan heel eenvoudig via My T-Mobile of je kan ook gratis bellen met onze salesafdeling. Je kan ze bereiken op dit nummer 0800 8104.

Ik hoop dat je er zo uitkomt! Als je nog vragen hebt, laat het mij vooral weten!
Reputatie 1
Dank voor je reactie Hajar!

Het klopt dat ik per die datum mijn contract kon verlengen, maar T-Mobile het contract onder dezelfde voorwaarden (met korting) door laten lopen en heeft geen 'einddatum' korting gecommuniceerd.

Verder krijg ik nog wel korting op de kleinere 5GB bundel en ook op de unlimited bundel (zie screenshot) als ik de bundel zou wijzigen. Daaruit concludeer ik dat de korting nu per ongeluk van mijn huidige bundel is verwijderd. Mochten jullie de korting alsnog willen verwijderen dan verzoek ik jullie mij hierover te informeren/dit aan te kondigen zodat ik eventueel ook over kan stappen...

groet!
Pieter
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pieter,

Heel apart, want zou het normaal ook eens zijn met Hajar haar antwoord, maar dit is toch echt inderdaad een foutje in het systeem. De kortingen op de andere bundels zouden anders ook niet meer beschikbaar zijn en dat zijn ze nu dus wel.`Het is echter alleen een weergavefout op My T-Mobile, want de korting staat in ons systeem nog gewoon aan. Ik vertrouw er dus ook op dat het op de factuur gewoon in orde is en dat het ook op My T-Mobile vanzelf wordt rechtgezet!

Mocht er toch onverhoopt iets verkeerd staan op jouw factuur, laat het dan even weten. Ik verwacht van niet, maar 100% zeker weten kun je het nooit!

Reageer