Beantwoord

Korting verdwenen na aanpassen van bundels


Ik wilde mijn databundel naar beneden afstellen van XL (20gb) naar L (6gb). Alleen de korting, die ik zou krijgen, was na de wijziging in het overzicht van de maandelijkse kosten niet meer terug te vinden. Ik betaalde nu ongeveer net zoveel voor 6gb als voor 20gb met korting. Daarom heb ik gelijk de XL bundel geprobeerd terug te zetten en dat lukte, alleen krijg ik ook hier geen korting meer en nu kan ik niets meer aanpassen, dus door deze move betaal ik opeens voor hetzelfde meer dan een tientje meer.

Graag hulp!
icon

Beste antwoord door Muberra 10 juli 2017, 14:24

Hoi Taco1982,

I'm coming to the rescue! :D

Ik wil als eerste iedereen bedanken voor het meedenken met jouw vraag. Er is inderdaad iets misgegaan in het systeem. Je hoort korting te ontvangen op de XL-databundel. Mijn excuses hiervoor! Maar ik heb het direct voor je opgelost door de korting toe te voegen. Vanaf nu kan je weer genieten van 20 GB met het voordeel wat erbij hoort. Ik hoop dat je blij bent met de oplossing.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Ik wens je veel dataplezier toe! 🆒
Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Pieter,

Heel apart, want zou het normaal ook eens zijn met Hajar haar antwoord, maar dit is toch echt inderdaad een foutje in het systeem. De kortingen op de andere bundels zouden anders ook niet meer beschikbaar zijn en dat zijn ze nu dus wel.`Het is echter alleen een weergavefout op My T-Mobile, want de korting staat in ons systeem nog gewoon aan. Ik vertrouw er dus ook op dat het op de factuur gewoon in orde is en dat het ook op My T-Mobile vanzelf wordt rechtgezet!

Mocht er toch onverhoopt iets verkeerd staan op jouw factuur, laat het dan even weten. Ik verwacht van niet, maar 100% zeker weten kun je het nooit!
Reputatie 1
Dank voor je reactie Hajar!

Het klopt dat ik per die datum mijn contract kon verlengen, maar T-Mobile het contract onder dezelfde voorwaarden (met korting) door laten lopen en heeft geen 'einddatum' korting gecommuniceerd.

Verder krijg ik nog wel korting op de kleinere 5GB bundel en ook op de unlimited bundel (zie screenshot) als ik de bundel zou wijzigen. Daaruit concludeer ik dat de korting nu per ongeluk van mijn huidige bundel is verwijderd. Mochten jullie de korting alsnog willen verwijderen dan verzoek ik jullie mij hierover te informeren/dit aan te kondigen zodat ik eventueel ook over kan stappen...

groet!
Pieter
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pieter,

Ik ben gelijk voor je gaan checken en zie dat contract op 30/6/2018 is verlopen. We hebben toen de korting laten doorlopen tot nu zodat je ervan kan profiteren en de tijd kan nemen om te verlengen. De korting is nu komen te vervallen, maar als je weer wilt profiteren van extra korting dan kun je je abonnement verlengen! Dat kan heel eenvoudig via My T-Mobile of je kan ook gratis bellen met onze salesafdeling. Je kan ze bereiken op dit nummer 0800 8104.

Ik hoop dat je er zo uitkomt! Als je nog vragen hebt, laat het mij vooral weten!
Reputatie 1
Hallo Forum!

Dit maal is de korting op mijn huidige bundel verdwenen, zoals te zien is in screenshot. Heel verleidelijk om nu een andere bundel waar de 30% korting nog wel zichtbaar is te nemen, maar liever ook op de 10GB :)

Reputatie 7
Badge +19
Hoi EugeneS,

Fijn dat het toch gelukt is om te bellen! Heb je onder hetzelfde nummer gebeld als het nummer dat gekoppeld is aan jouw forum-account? Ik zie daar namelijk niets van terug in ons systeem en mocht dat niet helemaal goed zijn gegaan, dan wil ik hier graag nog even voor je achteraan. 🙂 Laat het me maar weten!
Ik heb toch net een telefoongesprek met 1200 kunnen voeren. en het word nu onderzocht. Speedtest leek het ook weer te doen, maar soms hapert het toch gewooon ofzo.
Hoi,

Het is nu al weer een week geleden sinds de storm, maar ik en me moeder ervaren nog steeds slechte verbindingen en alles. De verbinding komt ook soms slecht daadwerkelijk tot een verbinding of soms ook helemaal niet, en internet deed het net momenteel ook helemaal niet meer.

Dus ik weet niet of jullie al eens een mannetje langs hebben gestuurd of niet ?

Ik kan ook alle telefoonnummers wel door gaan zitten geven maar dat lijkt me niet echt verstandig. Ik heb een abbo nummer en me moeder heeft nu 2 prepaid nummers zodat ze met m'n oude iphone hopelijk een beetje om weet te gaan.

Ik heb ook gewoon precies hetzelfde probleem als ik 1200 probeer te bellen.

Hier zijn ook nog een aantal nieuwsberichten erover
https://www.droidapp.nl/nieuws/telecomproviders-storingen-stormschade-januari-2018/
https://mediamagazine.nl/diverse-radiozenders-en-telecombedrijven-slachtoffer-stormschade/
Ik had ook gelezen dat de meeste providers meteen mensen op pad hebben gestuurd om de schade op te meten en ze het ook wel vanaf afstand kunnen zien enzo. Maar soms zijn de nieuwsberichten ook wel tegenstrijdig, zoals dat KPN beweerd dat er niks aan de hand is of dat alles het al weer doet. Maar dan lees je dus bijvoorbeeld op het forum van kpn dat er daar ook nog storingen zijn.

Kan er in mijn geval dan anders niet een incident ofzo van worden gemaakt ?
Het zou zowieso wel t/m na het weekend gaan duren, ik vind het vervelend dat ik nu buiten niet meer in staat ben om o.a. pokemon go enzo te spelen!

Ik fiets nu even naar de zendmast misschien dat er iets te zien valt maak ik er meteen wel even een fotootje van!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi EugeneS,

Oeps, als je filmpjes streamt kan het inderdaad erg hard gaan!

Ik zie dat jouw nieuwe abonnement al in april ingaat!.Dan zullen de prijzen van de hogere internetbundels ook voordeliger voor jou zijn! Nog eventjes geduld dus, haha.

Wat betreft de problemen na de storm: daar wordt inderdaad aan gewerkt. Dankje voor het melden. 😃


Ik had per ongeluk mobiel internet aan laten staan tijdens het kijken en streamen van wat youtube filmpjes. Ja en toen waren in een keer al me Gigabytes op. Nu maar weer geupgrade naar 6 GB.

Maar ik meende mij ook te herinneren dat een tijd terug ook met het stel samen & stel bij oneindig online of unlimited data of hoe het ook heet vrij betaalbaar was en dat je zelf meer GB kreeg voor Europa als wat nu het geval is met het nieuwe abbonement, was geloof ik ook rond de 35 euro of 10 euro duurder misschien. Maar kost voor mij dus iets van 100 euro ruim, dat is best fors. Ik heb met die dagpas van 3 euro al eens zitten streamen op youtube en periscope en misschien twitch ook. Want ik wil als het weer het binnenkort toelaat eens proberen te streamen tijdens kitesurfen, omdat het strandje hier ook precies tussen 2 masten inzit. De verbinding was laatst super. Maar om dat met die dagpassen te doen is wel vrij lastig, op 1080p60 is die 5 gig er helemaal snel doorheen. En als je dan op het water staat is het lastig om steeds 1 gigabyte bij te moet vullen. Naja zodra het weer het toelaat wel eens even testen, als het niet anders kan.

Er is hier trouwens na die storm ook een slechte verbinding telefoon gesprekken zijn haast niet meer te voeren, maar daar zullen jullie al wel meer meldingen over gekregen hebben.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi EugeneS,

Dat zou inderdaad de reden kunnen zijn! :D

Fijn dat het is opgelost verder. Je bent altijd welkom op de Community als je nog meer vragen hebt!
Hoi David,

Nou ik probeerde dus mijn bericht + afbeelding in een keer te posten, maar werd dus heel de tijd afgebroken. Het gedeelte wat in de afbeelding staat had er gewoon onder moeten staan, maar word dus afgebroken om de een of andere reden. Ik dacht dus dat omdat ik 3 maal een kostenoverzicht wilde plaatsten dat dit misschien als zelfde werd gezien omdat het erg op elkaar lijkt, alleen andere getallen maar dus in geheel lijkt het op elkaar.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Eugene,

Wat bedoel je precies met de beveiliging op het forum? Het is niet mogelijk om 2 keer dezelfde post te plaatsen in korte tijd, om spam tegen te gaan. Is dit wat je ook bedoelde?

Het kan inderdaad zo zijn dat kortingen aangepast of verwijderd worden. De korting die jij kreeg was een speciale promotie en deze vervalt bij het wijzigen van de bundel. Jaimy had het al aangegeven, op de S-bundel zit geen korting, maar ik zie dat je ondertussen opgeschroefd hebt naar 3 GB. 🙂 Daar krijg je wel weer korting op en ben je nog voordeliger uit dan bij de S-bundel, goede deal dus!

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Ohw ik kreeg in het verleden dus wel korting op de S bundel:

Kostenoverzicht Duur/ aantal Periode Bedrag Totaal
Maandkosten 24,98
Startabonnement 13.05.17 t/m 12.06.17 9,99
Internet S - 1 GB 13.05.17 t/m 12.06.17 9,99
Bellen 120 minuten NL + EU 13.05.17 t/m 12.06.17 5,00
Gebruikskosten buiten bundel t/m 12.05.17 0,00
Kortingen/overige kosten 8,99
Bijgesteld E 8,51 korting Internet 13.05.17 t/m 12.06.17 -8,51
Bijgesteld E 2.50 korting Bellen 13.05.17 t/m 12.06.17 -2,50
Toestelbetaling E20,00 13.05.17 t/m 12.06.17 20,00
Totaal € 33,97

Blijkbaar altijd 8,51 geweest op waarschijnlijk alle internet bundels:
Dan de rest maar even via een afbeelding, dus zie afbeelding. Sorry voor al dit gedoe, weet ook niet waar aan het ligt. Misschien een beveiliging van dit forum, dat die het als dubbele tekst post ziet ofzoiets misschien ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi EugeneS,

Ik kijk gelijk met je mee!

Ik zie dat je op dit moment gebruikmaakt van een Internet S bundel, waarover geen korting wordt gegeven. Bedoel je dat je bij het selecteren van bijvoorbeeld een Internet M bundel, je daar geen korting over krijgt? Deze zou namelijk 9,49 euro per maand moeten kosten in plaats van 15 euro. Kun je dit eens proberen en er een screenshot van maken? Dan ga ik ervoor zorgen dat dit rechtgezet wordt! 🙂
Hallo, ik krijg sinds een paar maanden ook geen korting meer op mijn internet bundel. Nu alleen nog op de belminuten.
Reputatie 1
thanks!

Aangezien mijn billing-cycle over 2 dagen afloopt zou het wel fijn zijn dat dit voor die tijd rechtgezet is, zodat ik deze fout niet 'voor hoef te schieten'
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Pieter,

Dat klopt! Ik heb de kortingen expres nog niet handmatig toegevoegd, omdat ik wil dat de IT-specialisten zelf goed kunnen onderzoeken waar het fout gaat. Als ik het nu toevoeg, verstoor ik dat proces. Op dit moment is het dus eventjes afwachten tot zij hiernaar gekeken hebben.

Voor nu wens ik je een fijne avond! 🙂
Reputatie 1
Hoi Jaimy,

Dank voor het oppakken! Ondertussen is de korting nog niet terug te zien in 'My T-mobile'


Gaat jullie IT afdeling dat recht zetten, of moet iemand anders dat doen?

Groet
Pieter
Reputatie 7
Badge +19
Hoi 06pieter,

Ik kan je verzekeren dat dit niet expres gebeurt! Ik zie natuurlijk liever dat de kortingen gewoon automatisch worden toegevoegd, zodat je niet elke keer contact met ons hoeft op te nemen om dit handmatig aan te passen!

Ik heb dit meteen doorgezet naar onze IT-specialisten, zodat zij dit kunnen onderzoeken en een oplossing kunnen zoeken. Hopelijk kun je dan binnenkort gewoon zonder zorgen aanpassen. 😃
Reputatie 1
Beste T-Mobile,

Ik begin inmiddels te twijfelen of dit een 'fout in het systeem' is, want geen korting pakt natuurlijk wel goed uit voor de omzet van T-Mobile. Na elke aanpassing is mijn korting tot nu toe keer op keer verdwenen, terwijl tijdens het aanpassen wel netjes een korting gepresenteerd wordt (zie screenshot). In plaats van +5,00€ extra voor Up-10GB betaal ik nu 13,99€ extra
Dit was ook het geval in mijn vorige contract met jullie (2015-2017), en dit nu dus weer.
Op zich wordt het netjes rechtgezet als ik jullie bel, maar waarom blijft het keer op keer fout gaan?

Reputatie 4
Hoi Rial,

Dat is normaal gesproken het antwoord bij een wijziging van de internetbundel. De korting vervalt en dan krijg je de nieuwe korting die bij de bundel hoort die je kiest. Maar in jouw geval was er sprake van een andere situatie. Dank je wel voor het meedenken. Je bent altijd welkom op het forum! 😉
Reputatie 2
Badge
@Issam en @Muberra
Het juiste antwoord op mijn vraag zou behoren te zijn:
Bij het aanpassen van de internetbundel vervalt de korting.
Dat wist ik natuurlijk wel, maarre... ik probeer ook maar 😉
Reputatie 4
Hoi Rial,

Dank je voor jouw snelle reactie!

Jouw abonnement is inderdaad in 2015 omgezet, maar dat was geen officiële verlenging. Wij hebben in 2015 alle Flex-abonnementen omgezet naar een Stel Samen & Stel Bij abonnement, omdat wij alle abonnementen graag wilden vernieuwen. Het voordeel hiervan is dat dit verder geen gevolgen had voor jouw contractduur. Jij bent niet automatisch weer 2 jaar verlengd, omdat het een automatische wijziging was vanuit onze kant.

Als je nu in jouw My T-Mobile account kijkt bij 'Mijn abonnement', dan zie je dat jouw contract liep t/m 8 april 2011. Je mag verlengen wanneer je wilt! De T-Mobile wereld ligt nu aan jouw voeten. :)

Het voordeel is dat als je nu wilt verlengen, je weer opnieuw gebruik kan maken van een mooi abonnement in combinatie met een leuke korting. Denk er rustig over na en sla dan je slag! Mocht je er hulp bij nodig hebben of heb je er andere vragen over, laat het weten. Wij staan voor je klaar! 🆒
Reputatie 2
Badge
@Issam
Mijn Flex abo voor onbepaalde tijd, werd door T-Mobile op 04/12/2015
vervangen door een SS & SB abo voor een periode van max 24 maanden
t/m 03/11/2017. We zitten nu in juli, dus heb nog een maand of 4 te gaan.
Van dit aanbod van T-Mobile hoefde ik geen gebruik te maken,
uiteraard heb ik dat wel gedaan. Daarbij is het iedere maand opzegbaar.
Dat ik buiten een wat voor dan ook contractperiode ben,
is mij niets van bekend.
Reputatie 6
Badge +17
Hey rial,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken welke kortingen er al actief waren. Je hebt op dit moment een korting op je Startabonnement en op je belbundel. Dit terwijl je al buiten je contractperiode bent. Om weer de volledige kortingen te ontvangen wil ik je adviseren om te vernieuwen. Je krijgt dan opnieuw voor 12 of 24 maanden een korting op je bundels. Wil je vernieuwen dan kan je gratis bellen naar 0800-8104. Onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen helpen je graag verder!

Reageer