Beantwoord

Kortingen weg bij samen & stel bij aanpassen

• 31 januari 2017
  • 4 reacties
  • 322 Bekeken

Hoi,

ik heb laatst mijn databundel geupgrade naar de 20GB variant, daar stond een significante korting bij (deze was zelfs goedkoper dan de 6gb variant). Ik heb daarna per ongeluk de databundel verwijderd via de app (ik dacht dat ik nog een bevestigingsscherm kreeg) en nu zie ik dat de korting weg is. Hierdoor zit ik min of meer vast aan mijn 3GB bundel waar ik tegenwoordig veel te weinig aan heb. Is er een kans dat dit teruggedraaid kan worden? ik baal hier namelijk erg van.

met vriendelijke groet,

Dennis
icon

Beste antwoord door Hajar 3 februari 2017, 15:03

Hi Dennis,

Ik heb je vraag doorgezet naar de app ontwikkelaars, want ik zie dat je 2x in de maand je bundel hebt kunnen wijzigen en dat is normaal gesproken niet mogelijk. Je kan namelijk maar 1x per maand je bundel aanpassen. Zij gaan onderzoeken hoe dit mogelijk was en daarna kunnen we samen wel tot een oplossing komen. Zodra ik meer weet zal ik het je laten weten. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Dennis,

Wat vervelend dat het zo is verlopen. Om eerlijk te zijn zou ik telefonisch contact opnemen met T-Mobile klantenservice. Je hebt ze dan direct aan de lijn en heb je snel en direct antwoord op je vraag. Het is een uitzonderlijk geval en hoe sneller je het laat weten, des te meer kans je hebt dat ze het kunnen terug draaien.

Ik zeg natuurlijk niet dat ze het terug draaien, maar zou toch even bellen!
Bel: 06 - 2400 1200 Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
Bedankt voor je reactie. Ik ga het morgen proberen!
Hoi Dennis,

Ik ben een beetje nieuwsgierig of je inmiddels al contact hebt gehad en hoe het is afgelopen. Mocht je wat meer weten dan hoor ik het graag.

Fijne dag!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Ik heb je vraag doorgezet naar de app ontwikkelaars, want ik zie dat je 2x in de maand je bundel hebt kunnen wijzigen en dat is normaal gesproken niet mogelijk. Je kan namelijk maar 1x per maand je bundel aanpassen. Zij gaan onderzoeken hoe dit mogelijk was en daarna kunnen we samen wel tot een oplossing komen. Zodra ik meer weet zal ik het je laten weten. 🙂

Reageer