Kosten abonnementen andere providers

• 26 maart 2021
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Goedemorgen

Momenteel kan ik verlengen bij T-Mobile. Nu ben ik me aan het oriënteren op verschillende sites. Nu valt het me op dat het abonnement voor de Galaxy A52 met 5000 mb en onbeperkt belminuten, bij T Mobile €35,00 kost maar bv bij Ben € 26,00, Tele 2 € 29,50 (4G+). Zelfs bij de KPN 5G is het € 34,00. Nu heb ik gisteren contact gehad met iemand van Tmobile en ik kan het abonnement iets voordeliger krijgen, maar alsnog meer dan de andere providers. Ik zit al jaren bij T Mobile tot tevredenheid en zou graag daar willen blijven maar ik vind de verschillen best wel groot berekend over 2 jaar.

Wie weet wat ik het beste kan doen

Groetjes en alvast bedankt

Anita

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste Anita,

Het verschil zit puur in de bundelprijs, toestelprijs is ongeveer hetzelfde. Bij Ben moet je voor 2 jaar een bundel kiezen, bij T-Mobile kun je maandelijks aanpassen. T-Mobile heeft de optie unlimited data, Ben niet. Verder moet je bij Ben ook de snelste 4G variant kiezen om te vergelijken en dan nog is T-Mobile wat sneller. Bij T-Mobile kun je, naast maandelijks je bundel aanpassen, ook 5G erbij nemen. Op dit moment kun je daar in de praktijk ca. 10% snelheidwinst mee behalen, vanaf eind 2022 heel veel meer als de nieuwe 5G banden beschikbaar komen.

Ben is het kleine prijsvechter broertje van T-Mobile, beiden hebben dezelfde eigenaar en gebruiken hetzelfde netwerk.

Groeten, Folkert

Reputatie 6
Badge +12

Als je ook T-Mobile-thuis hebt krijg je daarop met zowel t-mobile als een Tele2 abonnement korting.

Bij Tele2 kun je trouwens ook een 5g toegang add on bestellen, net zoals bij t-mobile.

Reageer