Beantwoord

Kosten bellen buiten bundel

• 1 maart 2017
  • 3 reacties
  • 1484 Bekeken

Ik ben afgelopen maand met 3:50 min over mijn bundel gebeld. Ik moet daar voor 27,44 euro betalen! is het normaal? belachelijk duur voor 4min bellen
icon

Beste antwoord door David 6 maart 2017, 15:25

Hey Micherda,

Zoals toegezegd nog even een aanvulling op mijn bovenstaande bericht. Jouw factuur hebben wij nu ook in ons systeem, dus ik kan wat specifieker antwoord geven op jouw vraag.

Op jouw factuur van 6 maart zie ik de bedragen en belminuten over de bundel niet terug, maar wel ongeveer de extra kosten die jij noemt. Er is meer dan 110 minuten buiten de bundel gebeld, geen 4 minuten. Dit is een behoorlijk verschil, daardoor zijn er extra kosten gemaakt en heb jij de hoge factuur ontvangen. In de specificaties van jouw factuur kun je de gesprekken en bijbehorende details inzien.

Hopelijk heb je zo meer duidelijkheid, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Micherda,

Dat klinkt inderdaad behoorlijk prijzig ja! :S In ons systeem zie ik dat jij ook vandaag via de Chat contact hebt gehad, maar jouw nieuwste factuur is nog niet in ons systeem verwerkt. Wij kunnen op dit moment nog geen concrete uitleg geven over de gemaakte kosten, maar ik zal maandag nog een keer kijken, als het goed is staat jouw factuur dan klaar en kan ik je er een uitleg over geven. Nog even geduld, maar ik vertrouw erop dat het een logische oorzaak heeft!

Ik heb trouwens alle extra leestekens uit jouw bericht verwijderd, omdat dit de illusie wekt van schreeuwen en op dit forum is dat niet toegestaan. Eén uitroepteken zegt ons ook genoeg. ;)

Ik laat het je weten als ik meer informatie heb!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Micherda,

Zoals toegezegd nog even een aanvulling op mijn bovenstaande bericht. Jouw factuur hebben wij nu ook in ons systeem, dus ik kan wat specifieker antwoord geven op jouw vraag.

Op jouw factuur van 6 maart zie ik de bedragen en belminuten over de bundel niet terug, maar wel ongeveer de extra kosten die jij noemt. Er is meer dan 110 minuten buiten de bundel gebeld, geen 4 minuten. Dit is een behoorlijk verschil, daardoor zijn er extra kosten gemaakt en heb jij de hoge factuur ontvangen. In de specificaties van jouw factuur kun je de gesprekken en bijbehorende details inzien.

Hopelijk heb je zo meer duidelijkheid, maar als er nog vragen zijn, dan horen we dat graag!
Beste David,
Wanner ik meer dan 110 minuten buiten de bundel had gebeld dan de extra kosten zouden moeten kloppen. Voordat ik ging bellen check ik meestal mijn gebruiksstatus...ik dacht dat ik op 1 maart nog meer dan 90 min te goed had...kan ook dat ik me toen heb vergist. Van overzicht van mijn factuur kan ik de overige bel min niet duidelijk terug vinden...ik heb volgens factuur gebeld:
Vaste nummers-39:28 min + Totaal T-Mobile nummers 35:24 min.+ Totaal Overige mobiele nummers 230:59 min. = totaal dus ongeveer 307 minuten waar zijn die extra 100 min te zien?
Ik dacht ook dat bellen buiten bundel rekent u pas na gebruik van 300 min of als ik bel met/naar buitenland.
Op min factuur staat :
Gebruikskosten buiten bundel t/m 01.03.17 33,12
Vaste nummers 7:11 min. 2,15
T-Mobile nummers 5:49 min. 1,76
Overige mobiele nummers 97:19 min. 29,19
Gebeld worden in het buitenland 1:22 min. 0,02
't is mij ook niet duidelijk. Als ik op 01 maart over mijn 300min gebeld had dan was 't zeker met deze: 01.03.17 20:55 TEL 0651587743 92:50 min. waar voor zijn extra 27,85 kosten berekend.
Kosten van Twee andere:
Vaste nummers 7:11 min. 2,15 en
T-Mobile nummers 5:49 min. 1,76
zijn mij onduidelijk.
Alvast bedankt voor je reactie.

Reageer