Beantwoord

Kosten bellen EU Stel Samen & Stel Bij abonnement

• 10 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Vandaag is mijn Stel Samen & Stel Bij abonnement ingegaan. Ik heb 2 telefoontjes gepleegd naar een Belgisch nummer en zie nu op de app dat bij beide gesprekken kosten ad 0,23 vermeld staan. Staat dit standaard erbij en worden ze vervolgens later verrekend? Ik heb dit abonnement nl juist omdat bellen binnen de EU gratis zou zijn 120 min.
icon

Beste antwoord door Dolphin 10 oktober 2016, 23:16

Hallo Bonita,

Als je abonnement vandaag is ingegaan, kan het tot 48 uur duren voordat alles goed werkt. Waarschijnlijk heeft T-mobile dus wel al geregistreerd dat je gebeld hebt, maar is de verwerking hiervan nog niet geheel voltooid. Even in de gaten houden, woensdag/donderdag nog niet goed, even bellen met de klantenservice.

Verder is het natuurlijk wel zo, dat de 120 minuten gelden voor bellen naar vaste en mobiele nummers. Servicenummers vallen daar niet onder.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Hallo Bonita,

Als je abonnement vandaag is ingegaan, kan het tot 48 uur duren voordat alles goed werkt. Waarschijnlijk heeft T-mobile dus wel al geregistreerd dat je gebeld hebt, maar is de verwerking hiervan nog niet geheel voltooid. Even in de gaten houden, woensdag/donderdag nog niet goed, even bellen met de klantenservice.

Verder is het natuurlijk wel zo, dat de 120 minuten gelden voor bellen naar vaste en mobiele nummers. Servicenummers vallen daar niet onder.

Reageer