Beantwoord

Kosten bellen naar klantenservice

• 24 januari 2016
  • 9 reacties
  • 343 Bekeken

Waar vind ik algemeen topic ?
Klantenservice ,Ik had een flex 25 abo daar kun je gratis de klantenservice mee bellen ik was in de VS en heb 2 keer de klantenservice gebeld , het werd wel van mijn beltegoed afgeschreven alle moeite gedaan om het ongedaan te maken tot nu toe niet gelukt Ik had ruim een half uur a E 1,27 per minuut met de klanten service gebeld , wat denk je ze vinden het toch blijkbaar dat ze het niet goed hebben gedaan kreeg toch zomaar E 10 toe gezegd ?
Privé gesprekken ik ben 03122015 ook gebeld door een privé nummer in de VS 2 seconde opgepakt en gelijk weer opgehangen aantoonbaar op mijn logboek van mijn telefoon er werd toch even 20.50 min afgeschreven ,
Van alles gedaan ,geen resultaat ,
Ben gebeld door een Mv Hanna B slechte verbinding ,wat ze ook zei dat t mobile niet liegt vwb de kosten die gemaakt zijn maw ik zou het ook kunnen zijn !! en ineens weg gesprek , ben ook nooit meer terug gebeld , thuis naar de winkel geweest daar stond het gesprek met boven genoemde Mv.en zij vertelde dat ik had opgehangen ????
Heb toen een brief naar Dhr kind costumers service geschreven en uitgelegd wat er was gebeurd , en ik werd terug gebeld door een aardig meisje ,wat denken jullie ze zei erg vervelend allemaal we kunnen er niks aan doen dus weer geen enkel begrip Dus T Mobile jullie moeten je schamen hoe jullie met klanten omgaan en afpoeieren !!!!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 januari 2016, 20:08

Hoi Matt61.

Ben je er ondertussen al achter waar het topic staat? Anders verwijs ik je graag terug naar je oorspronkelijke topic. Het woord 'algemeen' in Rosans post is namelijk een link, als je erop klikt ga je direct naar het algemene topic voor deze vragen.

Ik zal dit topic voor nu even open laten, zodat je hier nog wat kwijt kan als het toch nog onduidelijk is.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Matt,

In de vorige topics die je hebt aangemaakt zijn antwoorden gegeven. Je kunt het beste tot één topic houden en niet steeds een nieuwe topic maken.
Dit schept verwarring.

Groet,
Pilovali
Was niet de bedoeling ,
,maar heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vragen
Groeten
Hoi Matt61.

Ben je er ondertussen al achter waar het topic staat? Anders verwijs ik je graag terug naar je oorspronkelijke topic. Het woord 'algemeen' in Rosans post is namelijk een link, als je erop klikt ga je direct naar het algemene topic voor deze vragen.

Ik zal dit topic voor nu even open laten, zodat je hier nog wat kwijt kan als het toch nog onduidelijk is.
Hallo Kaassausje ,
Duidelijk hartelijk dank ,
Heb je mijn verdere vragen ook gelezen ?
Heb je daar ook een menig over
Groeten matt61
Sorrie, maar die vragen 'negeer' ik bewust, in de hele 'flex'-discussie meng ik me het liefst zo min mogelijk. Klantexperts zijn medeklanten, wij zijn geen medewerkers van T-Mobile. Mijn mening zal weinig tot niets toe te voegen hebben aan het topic.

Misschien kan een T-Mobile moderator erop antwoorden.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Matt61,

Allereerst wil ik benadrukken dat het niet de bedoeling is dat je meerdere keren eenzelfde topic aanmaakt over hetzelfde onderwerp. Dit werkt voor niemand prettig en is tegen de huisregels. Lees deze even op je gemak door, zodat we geen verdere maatregelen hoeven te nemen omdat je je niet aan de regels houdt.

Je bent meerdere malen geantwoord dat het bellen naar servicenummers bij Flex inbegrepen zijn, maar dit is bij Stel Samen & Stel Bij niet het geval. Mijn collega heeft alleen uit coulance €10,- toegekend, niet omdat ze vond dat we fout zaten in dezen. De gemaakte kosten zijn ook daadwerkelijk geregistreerd, dus dat houden wij dan ook aan.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we dat graag, maar houd het dan wel bij dit topic.
David
Bedankt voor de aardige manier van antwoorden en het dreigement van andere maatregelen nemen !het zijn geen service nummers maar klanten service nummers en die zijn gratis bij een flex abonnement ik heb het ook niet over stel samen e.n stel. Bij Hoe kun je kosten registreren als het gratis is ?en vwb de 20,50 min die geregistreerd zijn terwijl de opnamen en annulering 2 sec was vind ik vreemd ik kan dit ook zien in logboek van mijn telf.kortom t-mobile leeft zich op geen enkele manier in wat de klant vind Zelfs een brief schrijven wordt makkelijk afgedaan kortom ik blijf het schandelijk vinden hoe je behandeld wordt groeten
En het beste met U
Matt61
Reputatie 7
Badge +15
Hey Matt,

Bij de Flex abonnementen was het nummer van de klantenservice inderdaad gratis, je hebt hier ook uitvoering contact over gehad met mijn collega's. Omdat er nu al meerdere topics zijn over dit onderwerp heb ik je een privébericht gestuurd. Ik wil graag met je kijken naar een oplossing om dit op een positieve manier af te sluiten. 🙂
Hoi Amy,
Fijn dat je de tijd en aandacht hieraan wilt geven ,
Ik heb je al een berichtje terug gestuurd
Nogmaals mijn dank voor je moeite die je doet ,
Er zouden meer medewerksters moeten zijn die meer moeite zouden moeten doen , maar ja iedereen is niet het zelfde ,
Dankjewel groeten matt61

Reageer