Beantwoord

Kosten buiten de belbundel

• 19 december 2018
  • 1 reactie
  • 866 Bekeken

Met oa het gezin een Bel Samen groep aangemaakt. Onze 2 kinderen van 15 150 belminuten Abbo want zij gebruiken eigenlijk meestal data. Verder kan je onderling gratis bellen in de groep. Helaas vorige maand eerst mijn dochter 1,5 uur achter elkaar gebeld en 50 euro extra. Kids nog eens duidelijk uitgelegd hoe het werkt en deZe maand mijn zoon door omstandigheden ondanks de app 60 euro extra waar hij zich niet van bewust was. De app waarschuwt niet tijdens een land gesprek. 2 keer gebeld hierover met T-Mobile waar voorral het laatste gesprek ons verbaasde. Gevraagd of er een plafond ingesteld kon worden in de belkostenwijzer. Nee want niemand doet dat en het zijn tenslotte pubers... Totaal geen begrip of oplossingen zoekend behalve een Onbeperkt bellen abbo. voor 1 keer buiten de belbundel?
De Bel Samen optie komt ook te vervallen bij verlenging zodat je helaas niet meer onderling gratis kan bellen zodat je de contracten nu moet verrandren om niet helemaal uit de kosten te lopen.
Ik begrijp dat een provider er goed op verdiend maar waarom op deze manier. Was altijd tevreden met T-Mobile maar ga nu met de groep een andere provider zoeken
icon

Beste antwoord door David 20 december 2018, 11:42

Hey Querq,

Het is inderdaad altijd even schrikken als er buiten de bundel wordt gebeld. Daarom bieden we tegenwoordig inderdaad steeds meer en meer onbeperkte belbundels aan, om dit soort verrassingen te voorkomen. We bieden via My T-Mobile 24 uur per dag inzicht in het verbruik en de resterende belminuten, MB's en (eventueel) SMS'jes. Op die manier is altijd te controleren hoeveel er gebeld is en welke extra kosten of alternatieven er voor de bundel zijn. Een plafond op belminuten is geen optie die wij aanbieden. Ik begrijp dat je hierin wellicht iets aan compensatie had verwacht, maar met deze verbruikstatus bieden wij de handvatten om het verbruik onder controle te houden en, indien nodig, hier iets aan te doen, zoals het verhogen van de belbundel.

Het klopt inderdaad dat T-Mobile Samen stop wordt gezet, dit is in januari ingezet, omdat we ondertussen zijn overgestapt op T-Mobile Klantvoordeel. Hierbij kunnen abonnementen op één adres worden gecombineerd voor extra voordelen, zoals korting, extra data enzovoorts. Met vier abonnementen onder één dak kan dit voordeel al snel oplopen, dus misschien is dat het overwegen waard!

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Querq,

Het is inderdaad altijd even schrikken als er buiten de bundel wordt gebeld. Daarom bieden we tegenwoordig inderdaad steeds meer en meer onbeperkte belbundels aan, om dit soort verrassingen te voorkomen. We bieden via My T-Mobile 24 uur per dag inzicht in het verbruik en de resterende belminuten, MB's en (eventueel) SMS'jes. Op die manier is altijd te controleren hoeveel er gebeld is en welke extra kosten of alternatieven er voor de bundel zijn. Een plafond op belminuten is geen optie die wij aanbieden. Ik begrijp dat je hierin wellicht iets aan compensatie had verwacht, maar met deze verbruikstatus bieden wij de handvatten om het verbruik onder controle te houden en, indien nodig, hier iets aan te doen, zoals het verhogen van de belbundel.

Het klopt inderdaad dat T-Mobile Samen stop wordt gezet, dit is in januari ingezet, omdat we ondertussen zijn overgestapt op T-Mobile Klantvoordeel. Hierbij kunnen abonnementen op één adres worden gecombineerd voor extra voordelen, zoals korting, extra data enzovoorts. Met vier abonnementen onder één dak kan dit voordeel al snel oplopen, dus misschien is dat het overwegen waard!

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, dan horen we het graag!

Reageer