Beantwoord

Kosten na bellen +88 nummer

• 5 mei 2017
  • 2 reacties
  • 15457 Bekeken

Reputatie 2
Gisteren had ik een gemiste oproep van een+88 nummer.
Denkende dat het een normaal 088 nummer was heb ik geprobeerd terug te bellen maar na enkele keren rinkelen heb ik maar opgehangen.
Nu zie ik dat ik. Ondanks dat er niet is opgenomen er toch 1,27 berekend is.
Nu gaat het me niet om die euro maar ik zou wel graag willen weten waar deze kosten vandaan komen.
icon

Beste antwoord door Hajar 8 mei 2017, 10:07

Hi rkluft,

Goed dat je dit navraagt! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat het om een buitenlands nummer gaat. Het lijkt erop dat het een fraudenummer is en dus wil ik je adviseren om niet meer terug te bellen om extra kosten te voorkomen. In dit topic vind je meer uitleg over fraudenummers. Ik heb voor nu de €1,27 vergoed. Hopelijk is hiermee alles naar wens.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +17
+88 is de 'landcode' van een satelliettelefoon. Als je terugbelt, is het verdraaid duur, omdat het zone 4 is. Het kost tussen € 2,50 - € 7,50 per minuut.

Je kunt het beste even wachten tot een T-Mobile medewerker reageert, die kunnen in het klantensysteem kijken hoe het precies in elkaar steekt. Dit duurt gemiddeld 24-48 uur.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi rkluft,

Goed dat je dit navraagt! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat het om een buitenlands nummer gaat. Het lijkt erop dat het een fraudenummer is en dus wil ik je adviseren om niet meer terug te bellen om extra kosten te voorkomen. In dit topic vind je meer uitleg over fraudenummers. Ik heb voor nu de €1,27 vergoed. Hopelijk is hiermee alles naar wens.

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer