Beantwoord

Kosten voor Video Telefonie met Stel Samen & Stel Bij

• 14 januari 2016
  • 6 reacties
  • 640 Bekeken

Op mijn abonnement worden deze maand (voor het eerst) kosten voor video telefonie in rekening gebracht.
Geen idee wat dit is en hoe ik dit heb gebruikt.
Benieuwd naar het antwoord.
icon

Beste antwoord door Amy 15 januari 2016, 14:29

Hey MReb,

Welkom op het T-Mobile Forum. Aangezien je nieuwe bent zou het leuk zijn als je jezelf voorstel in het voorstel topic.

Ik zie inderdaad terug dat je gebruik hebt gemaakt van Videotelefonie. Aangezien je dit niet wist heb je, zoals HugoB aangeeft, waarschijnlijk per ongeluk een keer een video oproep gestart. Je hebt hier namelijk ook maar een paar seconden gebruik van gemaakt. In de specificatie in je factuur kun je ook terug zien naar welk nummer dit is geweest.

In jouw tarievenlijst vind je onder andere de kosten voor T-Mobile Videotelefonie terug. Je betaalt hierbij per seconde met een starttarief van €0,06 per gesprek.

Hopelijk heb ik je vraag zo goed beantwoord! Laat je het weten als er nog onduidelijkheden zijn?
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +5
Waarschijnlijk heb je per ongeluk een keer een video oproep gestart in plaats van een normale spraakoproep. Dit is mij ook wel eens overkomen helaas, alleen ik heb net op tijd kunnen annuleren.

Wat voor toestel heb je en is de oproep geweest naar een nummer wat je kent?
Reputatie 6
Badge +15
Hey MReb,

Welkom op het T-Mobile Forum. Aangezien je nieuwe bent zou het leuk zijn als je jezelf voorstel in het voorstel topic.

Ik zie inderdaad terug dat je gebruik hebt gemaakt van Videotelefonie. Aangezien je dit niet wist heb je, zoals HugoB aangeeft, waarschijnlijk per ongeluk een keer een video oproep gestart. Je hebt hier namelijk ook maar een paar seconden gebruik van gemaakt. In de specificatie in je factuur kun je ook terug zien naar welk nummer dit is geweest.

In jouw tarievenlijst vind je onder andere de kosten voor T-Mobile Videotelefonie terug. Je betaalt hierbij per seconde met een starttarief van €0,06 per gesprek.

Hopelijk heb ik je vraag zo goed beantwoord! Laat je het weten als er nog onduidelijkheden zijn?
Hallo Hugo & Amy,

Bedankt voor jullie bericht.
Ik heb geen idee hoe ik dit per ongeluk heb gedaan (gelukkig dus wel snel beëindigd, ondanks dat ik niet weet hoe 🙂 ).

@Amy: is er een mogelijkheid om dit te blokkeren ?
Ga ook naar "voorstel topic".

Alvast bedankt.
Groet
Reputatie 7
Badge +20
Hey MReb,

Dat kan natuurlijk per ongeluk zijn gebeurd, misschien even de verkeerde knop gedrukt of vanuit de broekzak.. 😉

Ik heb er in ieder geval per nu een blokkade voor je op geactiveerd, je kunt dit dus nu niet meer gebruiken. Als je dit tóch wilt, dan horen we het graag, dan halen we de blokkade er weer af.

We zijn benieuwd natuurlijk, dus we zien je vast gauw in het voorsteltopic? 🙂
Hoi David,

Bedankt voor het blokkeren. Perfect !!
Heb mijn profiel ingevuld, dus neem aan dat je dit bedoelt met voorsteltopic.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan!

Ik bedoelde eigenlijk het voorsteltopic waar Amy het over had, maar via je profiel weten we ook al meer over je! Superleuk! 🙂

Reageer