Beantwoord

Krediet nieuw abonnement aflossen

Hoi,

21december gaat mijn nieuwe abonnement in, maar ivm hypotheek aanvraag moet ik deze aflossen. Nu weet ik hoe dat moet, maar het knopje “nu betalen/aflossen” staat er niet. Hoe kan ik dit aflossen.
icon

Beste antwoord door Folkert 17 december 2018, 07:15

Hoort dit toestel krediet bij je nieuwe abonnement? Is het dan niet zo dat je pas kunt aflossen als de kredietovereenkomst ingaat op de 21e?

Even afwachten tot er straks een moderator reageert.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi @ChantalH,

Welkom bij de T-mobile community!
Je vraag is me niet geheel duidelijk. Gaat het hier om een nieuw abonnement of een verlenging?

In afwachting van je reactie
Ik heb mijn abonnement verlengd en het ‘nieuwe’ gaat 21 december in. Ik had gekozen voor maandelijks afbetaling, maar voor de hypotheek aanvraag moet ik hem aflossen. Dit wilde ik doen, maar deze mogelijkheid staat er niet voor het ‘nieuwe’ abonnement
Reputatie 4
Badge
Hoi @ChantalH, welkom op de community.

Als ik het zo hoor gaat het hier mogelijk om jouw toestelkrediet. Het komt namelijk voor dat de bank moeilijk kan doen als dit krediet open staat bij het BKR. Om dit toch volledig af te dragen kan je in je My T-Mobile omgeving naar " Mijn Abonnement " gaan. Daarna klik je op "Toestelkredieten", waar je via iDeal het openstaande bedrag kan betalen.

Hou er rekening mee dat er 48 uur overheen kan gaan voordat T-Mobile het bij het BKR heeft gedeeld, waarna het BKR dit zal verwerken. Je krijgt dan een speciale code dat je betaalt hebt op je krediet.
Aelonius bedankt voor je antwoord. Dit kan dus niet, het gaat om het krediet van mijn nieuwe telefoon. Ik heb mijn abonnement al verlengd, maar deze verlenging gaat pas de 21ste in. Ik wil mijn nieuwe krediet afbetalen
Reputatie 6
Badge +14
Hoort dit toestel krediet bij je nieuwe abonnement? Is het dan niet zo dat je pas kunt aflossen als de kredietovereenkomst ingaat op de 21e?

Even afwachten tot er straks een moderator reageert.
klopt inderdaad Folkert.

Reageer