Beantwoord

Langzaam internet Basis Sim

• 25 september 2016
  • 2 reacties
  • 260 Bekeken

Ik heb altijd voor tmobile gekozen omdat als mijn internet bundel op was de snelheid verlaagd werd maar ik wel gewoon kon internetten. Nu krijg ik een berichtje dat mijn internet op is, is deze optie verdwenen bij verlengen?

Vriendelijke groet,
Esther Lafeber
icon

Beste antwoord door Amy 26 september 2016, 13:22

Hey Esther,

Goed dat je deze vraag stelt. Ik ben net direct naar jouw gegevens gaan kijken en ik zie dat je verlengd hebt met een Basis Sim. Dit is het meest simpele abonnement dat we hebben een hierbij zit de onbeperkte snelheid niet inbegrepen.

Meer informatie over dit prijsplan vind je op deze pagina. Je zou in dit geval je MB's kunnen aanvullen. Mocht je nou vaker over je bundel heen gaan dan zou je er ook voor kunnen kiezen om je bundel aan te passen. Voor €3,- meer krijg je 1000 MB. Dat is een stuk goedkoper dan een MB-Aanvuller aanschaffen. :)

Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt. Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik weet niet welke bundel je hebt maar ik had gisteren mijn bundel ook op maar heb nog wel internet met een lagere snelheid
Reputatie 7
Badge +15
Hey Esther,

Goed dat je deze vraag stelt. Ik ben net direct naar jouw gegevens gaan kijken en ik zie dat je verlengd hebt met een Basis Sim. Dit is het meest simpele abonnement dat we hebben een hierbij zit de onbeperkte snelheid niet inbegrepen.

Meer informatie over dit prijsplan vind je op deze pagina. Je zou in dit geval je MB's kunnen aanvullen. Mocht je nou vaker over je bundel heen gaan dan zou je er ook voor kunnen kiezen om je bundel aan te passen. Voor €3,- meer krijg je 1000 MB. Dat is een stuk goedkoper dan een MB-Aanvuller aanschaffen. :)

Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer