Beantwoord

Langzaam internet Stel Samen & Stel Bij

• 1 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Per 1 Augustus geen snel internet meer. Hierover contact opgenomen met de klantenservice. Ik ben zeer klantvriendelijk te woord gestaan. Echter het gekregen antwoord is enigzins onbevredigend. Streefdatum om e.e.a. te verhelpen is 9 Augustus as. Weliswaar met de toezegging dat het probleem wellicht eerder verholpen is. Maar toch!!! Ik heb thuis geen WiFi - verbinding, dus ben erg afhankelijk van mijn internetverbinding op de telefoon.
icon

Beste antwoord door Amy 3 augustus 2016, 07:39

Goedemorgen Mozart1756,

Sorry voor de late reactie. Nogal vervelend om te lezen dat je geen snel internet mer hebt. :(

Ik zie dat je op 1 augustus ook je nieuwe bundels hebt ontvangen en in jouw verbruiksdetails zie ik ook terug dat je hier gebruik van hebt gemaakt. Heb je nog steeds problemen met dat je internet langzaam is? Mijn collega heeft dit in ieder geval doorgezet en het is nu in onderzoek bij onze technische jongens. Helaas kunnen we dit proces niet versnellen, als ik het direct kon oplossen had ik het natuurlijk meteen gedaan!

Sorry voor het ongemak! Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Mozart1756,

Sorry voor de late reactie. Nogal vervelend om te lezen dat je geen snel internet mer hebt. :(

Ik zie dat je op 1 augustus ook je nieuwe bundels hebt ontvangen en in jouw verbruiksdetails zie ik ook terug dat je hier gebruik van hebt gemaakt. Heb je nog steeds problemen met dat je internet langzaam is? Mijn collega heeft dit in ieder geval doorgezet en het is nu in onderzoek bij onze technische jongens. Helaas kunnen we dit proces niet versnellen, als ik het direct kon oplossen had ik het natuurlijk meteen gedaan!

Sorry voor het ongemak! Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Bedankt Amy, voor je reactie.

Momenteel is het internet wel sneller!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mozart1756,

Dat is fijn om te horen! Kun je er nu wel gewoon gebruik van maken zonder dat je het idee hebt dat het extra langzaam is? 😃

Reageer