Wij hebben een order geplaatst met order nummer 529 27 553 op 8-11-2020 iPhone 12 max pro 512 gb goud variant en toestel zou eerst in de shop geleverd worden maar door de lockdown werd bestelling omgezet naar thuisbezorg en op geven moment na 6 weken heb ik contact opgenomen met t-mobile klantenservice. Ze konden eerst bestelling zien, op geven moment konden ze de bestelling niet zien, ik heb ruim 20 keer contact opgenomen, elke keer wordt er andere verhaal verteld en elke keer wordt er naar andere medewerker doorverbonden en noem maar op. En op dit moment 8 januari 2021 kunnen ze überhaupt geen bestelling zien met dat betreffende ordernummer wat ik heb bij t-mobile shop in Amstelveen geplaatst. Volgens medewerker van tmobile shop in Amstelveen hebben ze een verkeerde bestelling geplaatst namelijk ipv bestelling op de naam van de zaak dus zakelijk bestellen, nieuw abonnement besteld op privé naam maar wel op zakelijke adres. Dat werd me verteld dat ze altijd bij t-mobile shop op deze wijze bestellen als particuliere abonnement en op moment dat toestel binnenkomt annuleren ze en zetten het om naar zakelijk abonnement. Vind het hele bijzondere manier van doen maar dat doen ze eenmaal zo blijkbaar.
Maar op geven moment shop manager van t-mobile shop in Amstelveen heeft meerdere malen met regiomanager van t-mobile gesproken en uiteindelijk zijn ze tot beslissing gekomen om contact op te nemen met afdeling planning t-mobile die levering van t-mobile toestellen verzorgt zodat ik niet opnieuw 10 weken hoef te wachten en onderaan in het lijst kom te staan met een nieuw bestelling zodat ze eerder toestel kunnen leveren. Maar inmiddels shop manager beweert dat ie 2-3 keer mail verstuurd naar afdeling planning maar tot heden heeft afdeling planning geen reactie gegeven. Op geven moment heeft medewerker van T-mobile shop verteld dat ze mij op een juiste wijze gaan compenseren, ben ook benieuwd naar die compensatie en wat het precies inhoud. Ik loop namelijk ruim 2 maanden zonder toestel, ik baal enorm van, al mijn werkzaamheden zijn op stil gezet hierdoor, omdat al mijn gegevens, al mijn paswoorden staat om mijn icloud en zo heb ik eigenlijk geen toegang naar als ik geen iPhone bezit. Wij hebben meerdere bedrijven die bij jullie abonnementen hebben aangesloten, wij hebben bedrijf in Amstelveen, Beuningen, Nijmegen, Alkmaar, Castricum. Als jullie zo met oude klanten omgaan dat is geen goed reclame voor t-mobile die ruim 350k klanten bezit, dus ik ga natuurlijk geen goed recensie hierover plaatsten, ook overweeg ik alle abonnementen te verhuizen naar andere instanties, er zijn genoeg andere bedrijven die ook dezelfde diensten leveren ook voor minder. Dus graag verzoek ik jullie om een oplossing hiervoor te zoeken en verrichte schade vergoeden want fout zit aan jullie kant. En wijze hoe men met zakelijke klanten omgaat is zeer matig. Graag hoor ik uw reactie hierover.
Op advies van jullie klantenservice hebben wij op 8-jan-2021 opnieuw via T-mobile website besteld met ( BESTEL NUMMER 56808765 )maar dit betekent dat we opnieuw 10 weken moeten wachten. Ik hoop dat jullie het met prioriteit gaan behandelen anders ben ik genoodzaakt ander maatregelen ondernemen.
Het moet niet zo zijn dat ik als klant moet schade lijden door jullie fout of fout van jullie medewerkers op t-mobile Shop.
Beste antwoord door Hajar
Hi
Dat is zeker niet de normale gang van zaken bij ons en is ook absoluut niet het gevoel dat we willen meegeven! Bedankt voor je feedback ik zal het doorzetten!
Maar ik heb goed nieuws voor je! Je hoeft je geen zorgen te maken! Ik heb er samen met de afdeling leveringen ervoor gezorgd dat je heel snel een mail van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Je oude order je geannuleerd en je krijgt dus een bezorgafspraak voor je nieuwe order dat eindigt op 65.
Houdt er wel rekening mee dat vanwege de drukte bij AMP de bezorgtijden langer duren, maar ik hoop dat je snel je toestel thuis ontvangt! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!