Beantwoord

Levering iPhone 12 pro max 512GB

  • 8 januari 2021
  • 9 reacties
  • 329 Bekeken

Wij hebben een order geplaatst met order nummer 529 27 553 op 8-11-2020 iPhone 12 max pro 512 gb goud variant en toestel zou eerst in de shop geleverd worden maar door de lockdown werd bestelling omgezet naar thuisbezorg en op geven moment na 6 weken heb ik contact opgenomen met t-mobile klantenservice. Ze konden eerst bestelling zien,  op geven moment konden ze de bestelling niet zien, ik heb ruim 20 keer contact opgenomen, elke keer wordt er andere verhaal verteld en elke keer wordt er naar andere medewerker doorverbonden en noem maar op.  En op dit moment 8 januari 2021 kunnen ze überhaupt geen bestelling zien met dat betreffende ordernummer wat ik heb bij t-mobile shop in Amstelveen geplaatst.  Volgens medewerker van tmobile shop in Amstelveen hebben ze een verkeerde bestelling geplaatst namelijk ipv  bestelling op de naam van de zaak dus zakelijk bestellen, nieuw abonnement besteld op privé naam maar wel op zakelijke adres. Dat werd me verteld dat ze altijd bij t-mobile shop op deze wijze bestellen als particuliere abonnement en op moment dat toestel binnenkomt annuleren ze en zetten het om naar zakelijk abonnement. Vind het hele bijzondere manier van doen maar dat doen ze eenmaal zo blijkbaar. 
Maar op geven moment shop manager van t-mobile shop in Amstelveen heeft meerdere malen met regiomanager van t-mobile gesproken en uiteindelijk zijn ze tot beslissing gekomen om contact op te nemen met afdeling planning t-mobile die levering van t-mobile toestellen verzorgt zodat ik niet opnieuw 10 weken hoef te wachten en onderaan in het lijst kom te staan met een nieuw bestelling zodat ze eerder toestel kunnen leveren. Maar inmiddels shop manager beweert dat ie 2-3 keer mail verstuurd naar afdeling planning maar tot heden heeft afdeling planning geen reactie gegeven. Op geven moment heeft medewerker van T-mobile shop verteld dat ze mij op een juiste wijze gaan compenseren, ben ook benieuwd naar die compensatie en wat het precies  inhoud.  Ik loop namelijk ruim 2 maanden zonder toestel, ik baal enorm van, al mijn werkzaamheden zijn op stil gezet hierdoor, omdat al mijn gegevens, al mijn paswoorden staat om mijn icloud en zo heb ik eigenlijk geen toegang naar als ik geen iPhone bezit. Wij hebben meerdere bedrijven die bij jullie abonnementen hebben aangesloten, wij hebben bedrijf in Amstelveen, Beuningen, Nijmegen, Alkmaar, Castricum. Als jullie zo met oude klanten omgaan dat is geen goed reclame voor t-mobile die ruim 350k klanten bezit, dus ik ga natuurlijk geen goed recensie hierover plaatsten, ook overweeg ik alle abonnementen te verhuizen naar andere instanties, er zijn genoeg andere bedrijven die ook dezelfde diensten leveren ook voor minder. Dus graag verzoek ik jullie om een oplossing hiervoor te zoeken en verrichte schade vergoeden want fout zit aan jullie kant. En wijze hoe men met zakelijke klanten omgaat is zeer matig. Graag hoor ik uw reactie hierover.

Op advies van jullie klantenservice hebben wij op 8-jan-2021 opnieuw via T-mobile website besteld met ( BESTEL NUMMER 56808765 )maar dit betekent dat we opnieuw 10 weken moeten wachten. Ik hoop dat jullie het met prioriteit gaan behandelen anders ben ik genoodzaakt ander maatregelen ondernemen. 
Het moet niet zo zijn dat ik als klant moet schade lijden door jullie fout of fout van jullie medewerkers op t-mobile Shop.

icon

Beste antwoord door Hajar 12 januari 2021, 10:44

Hi @DJNAMI 

Dat is zeker niet de normale gang van zaken bij ons en is ook absoluut niet het gevoel dat we willen meegeven! Bedankt voor je feedback ik zal het doorzetten!

Maar ik heb goed nieuws voor je! Je hoeft je geen zorgen te maken! Ik heb er samen met de afdeling leveringen ervoor gezorgd dat je heel snel een mail van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Je oude order je geannuleerd en je krijgt dus een bezorgafspraak voor je nieuwe order dat eindigt op 65. 

Houdt er wel rekening mee dat vanwege de drukte bij AMP de bezorgtijden langer duren, maar ik hoop dat je snel je toestel thuis ontvangt! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DJNAMI 

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb inmiddels wel je eerste bestelling gevonden in het systeem. Ik heb dit ook doorgezet naar de afdeling die hierover gaat en zij gaan dit verder oppakken. Zodra ik een update heb, zal ik het mij je delen!

Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden. Bij jullie Shop vestiging in Amstelveen wordt letterlijk door jullie collega's met driegende toon gesproken en heel makkelijk wordt gezegd dat ze hebben een fout gemaakt en daarmee moet ik leven, ik kan je niet helpen dus met ander worden mag jij als klant opdonderen. Zo gaan jullie medewerkers met jullie klanten om, fout kan iedereen maken maar bieden van excuses en een oplossing is alle belangrijkste. Werd als een hond de deur uitgestuurd. 

ik wil zijn naam natuurlijk niet hier bekend maken maar als jullie het verder willen uitzoeken en klant dienstverlening van belang is kan jullie met mij contact opnemen

Dit vind ik echt schandalig 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DJNAMI 

Dat is zeker niet de normale gang van zaken bij ons en is ook absoluut niet het gevoel dat we willen meegeven! Bedankt voor je feedback ik zal het doorzetten!

Maar ik heb goed nieuws voor je! Je hoeft je geen zorgen te maken! Ik heb er samen met de afdeling leveringen ervoor gezorgd dat je heel snel een mail van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Je oude order je geannuleerd en je krijgt dus een bezorgafspraak voor je nieuwe order dat eindigt op 65. 

Houdt er wel rekening mee dat vanwege de drukte bij AMP de bezorgtijden langer duren, maar ik hoop dat je snel je toestel thuis ontvangt! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Bedankt voor uw inzet 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Weet u binnen wat voor termijn kan ik het in huis hebben ?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DJNAMI 

Zodra je een e-mail van AMP krijgt dan kun je een bezorgafspraak maken. Het is momenteel wel druk bij AMP dus het kan wat langer duren dan normaal. Ik hoop in ieder geval dat jij je toestel snel thuis ontvangt!

Beste T-mobile Support team,

Heb 9 dagen dagen mijn probleem gepost hier en sindsdien werd mij verteld dat mijn klacht met spoed gaat behandeld worden (Het fout wat door jullie medewerkers verricht is)maar inmiddels zijn we 10 dagen verder maar heb nog geen enkel reactie van jullie of AMP ontvangen voor de levering van mijn toestel dit is geen gang van zaken zoals ik van T-mobile ken, Dus graag ontvang ik hier een spoedige reactie, 

Ben echt telluur gesteld in dienstverlening van T-mobile het kan niet waar zijn dat ik sinds 9 NOVEMBER 2020 MOET VOOR DE LEVERING VAN MIJN TOESTEL WACHTEN.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DJNAMI 

Ik begrijp je gevoel. Je bestelling is doorgestuurd naar AMP de koerierdienst en zij zijn nu verantwoordelijk voor het leveren van je toestel. Door de lockdown en de maatregelen die zijn getroffen is het momenteel erg druk bij AMP waardoor het langer duurt dan normaal.Als ik het proces had kunnen versnellen dan had ik dat gedaan, maar we zijn hierin nu afhankelijk van de koerierdienst.  Ik hoop in ieder geval dat je snel een bezorgafspraak kan maken!

Reageer