Beantwoord

Los het probleem op of stop mijn contract

• 14 oktober 2020
  • 6 reacties
  • 236 Bekeken

Los het probleem op of stop mijn contract
Ik heb op 29 juni 2020 een toestel gekocht van het bedrijf T-Mobile en sinds ik het heb ontvangen was er een probleem met het geluid en dit is wat er gebeurde na:
1- Ik ging naar een hoogeveen, en hij zei dat het probleem waarschijnlijk bij de simkaart zat en hij gaf me een nieuwe simkaart. (Maar het probleem blijft hetzelfde).
2- Ik ging naar T-mobile Hoogeveen en hij zei dat we het toestel ter reparatie naar Samsung zouden sturen. (Na twee weken ontving ik het toestel met een bericht van Samsung. Het toestel werd niet gerepareerd omdat T-mobile niet schreef wat het probleem was toen het het toestel naar Samsung stuurde).
3- T-mobile hoogeveen vroeg mij om direct met Samsung te communiceren en ik nam contact op met Samsung en stuurde het toestel weer naar hen en na het wachten keerde hij terug naar het toestel met een bericht waarin hij schreef dat we een fabrieksreset hadden gedaan en een software werd getoond. (Maar toen ik ze het toestel stuurde, heb ik een fabrieksreset uitgevoerd en het probleem blijft bestaan).
4- De vierde keer vroeg Samsung het toestel opnieuw aan, en ik stuurde het toestel naar Samsung, waar Samsung het geluid veranderde. (Het probleem is nog steeds niet opgelost).
5- Op de vijfde keer vroeg Samsung om het toestel en beloofde me een oplossing te vinden die beide partijen tevreden stelde, aangezien ik het toestel wilde veranderen, ofwel door het contract te verlengen of door het verschil te betalen, maar na lang wachten kwam de reactie van Samsung dat het toestel vervangen zou worden door een nieuw toestel. (Ik moest alleen akkoord gaan met deze oplossing omdat het toestel meer in reparatie achterliet dan ik gebruikte).
Samsung heeft mij gevraagd akkoord te gaan met deze oplossing of via T-Mobile op zoek te gaan naar een alternatieve oplossing. (De medewerker bij T-Mobile zei dat als je het toestel via Samsung bestelt, de garantie bij T-Mobile vervalt en het beter is om het toestel via de telefoon aan te vragen (en daar ga ik mee akkoord).
Afgelopen maandag belde ik de klantenservice van T-Mobile en vroeg naar het toestel en het antwoord was dat het toestel in Hoogeveen staat, maar ik ben verhuisd naar emmen. Ik vroeg de medewerker waarom in Hoogeveen en hij zei omdat ik het bij Hoogeveen kocht ik heb hem meer dan eens gevraagd of ik naar Hoogeveen ging of ik het toestel zou vinden en hij bevestigde mij Drie keer, ja.
Ik ben eigenlijk naar Hoogeveen geweest en ik was daar om 17:30 en de verrassing was dat de medewerker mij vertelde dat het toestel in Emmen is, ik belde meteen de klantenservice en sprak met Maria en zij bood haar excuses aan. ).
Dinsdag ging ik naar een emmen gsm en de medewerker begroette me daar terwijl hij zijn toestel vasthield en een spelletje speelde op het toestel.
 Ik vroeg hem naar mijn toestel en hij zei (ik kan geen toestel vinden) ik vroeg hem opnieuw te zoeken en hij legde zijn toestel in de la en zocht opnieuw (gelukkig vond hij mijn toestel).
Hij zei dat ik naar het toestel voor u zou gaan en na een paar minuten kwam hij terug met hem (een wit doosje met een toestel in een tas en zei tegen mij alsjeblieft. Ik vertelde hem dat Samsung mij een e-mail had gestuurd dat het je betaalde en dat ik een nieuw toestel kon krijgen, maar dit is niet nieuw, dus hij vertelde me dat dit het toestel is. Helemaal nieuw behalve het moederbord met alle zenuwen en hij zegt dit is wat ik heb dat het nieuw is, het is geretourneerd (één persoon heeft het toestel aangevraagd en hij vond het niet leuk, dus hij stuurde het binnen twee weken terug naar de telefoon en daarom is het nieuw.
Het was voor mij een schok om meer dan 1.000 euro te betalen voor een toestel, en de service was zo slecht en provocerend, dus ik ging onbewust naast me op de tafel liggen en sprak hardop. Ik wil het toestel dat de medewerker en Samsung zeiden dat ik het zou krijgen. (Dus hij schopte me de winkel uit, en ik bleef bij mijn buurman die me ging helpen met vertalen).
Inderdaad, ik liep de winkel uit en na tien minuten kwam mijn buurman terug met het gebruikte toestel (hoe werd het toestel bij haar afgeleverd zonder mijn handtekening? Ik heb niets ontvangen).
Allereerst bied ik mijn excuses aan voor wat er met me is gebeurd in de winkel, aangezien het een reactie was op de manier waarop de medewerker tegen me praatte.
Ten tweede is het toestel zonder mijn toestemming bij mijn buurman afgeleverd aangezien ik dit toestel niet wil omdat dit niet de afspraak was.
Ten derde zei Samsung dat er een overeenkomst zal worden bereikt die beide partijen tevreden stelt en ik ben niet tevreden met de beslissing van T-Mobile (T-Mobile heeft besloten mij een user toestel te geven, en daar ben ik het niet mee eens. De garantie blijft en gaat niet weg, maar ze heeft een slechte zet gedaan omdat ze wist wat ze aan het doen was. Ze vertelde me een nieuw toestel, en het woord nieuw betekent nieuw en twee weken niet gebruikt. Dit als het echt twee weken was en niet meer en ik heb er geen vertrouwen in dat dit toestel echt nieuw is of maar twee weken gebruikt. Het is vreemd dat het zo is Nieuw of gebruikt toestel voor twee weken en in een witte doos zonder zijn spullen ontvangen.

Ik heb veel tijd verspild door T-mobile en Samsung te bellen en naar de winkels te gaan en elke keer dat T-mobile zijn excuses en excuses geeft. Ik ben deze situatie beu met werken.
Elke keer dat ik haar op T-Mobile of in de winkel bel, vraag ik om een ​​ambtenaar te spreken die mij kan helpen die de macht heeft om een ​​beslissing te nemen en niet de klantenservice, die mij alleen kan helpen bij het oplossen van een technisch probleem, maar die weigert over te dragen aan een verantwoordelijke.
(Ik ben vijf jaar abonnee bij T-Mobile en ik heb twee toestelcontracten en een internetcontract voor thuis, en ik heb veel klanten naar uw bedrijf gebracht omdat de service geweldig was en niet zoals het nu is, helaas).

Ik bied nogmaals mijn excuses aan voor wat er weer met me is gebeurd in de winkel en bied ook mijn excuses aan voor de lengte van het verhaal

Ik hoop dat ik je op de hoogte heb gesteld van het probleem, en ik zal twee dagen wachten tot er een geschikte beslissing is genomen die beide partijen tevreden stelt, of dat ik zal stoppen met betalen voor iets dat ik niet krijg en ik heb er geen probleem mee om naar de rechtbank te gaan omdat ik er zeker van ben dat de rechter mij recht zal doen.

Bedankt voor uw begrip van mijn standpunt

icon

Beste antwoord door Hajar 20 oktober 2020, 11:56

Hi @83jojo 

Ik heb je case doorgezet naar de afdeling die hierover gaat en zodra ik meer weet, laat ik het je direct weten! Ik kom hier snel op terug via privébericht!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @83jojo 

Allereerst bedankt voor het delen van je verhaal en oprechte excuses voor hoe dit is gelopen! Ik wil je dan ook garanderen dat dit niet de normale gang van zaken zijn!

Ik heb je situatie goed doorgenomen en wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Heb jij een e-mail of iets van Samsung waarop je het omruilaanbod van Samsung kan aantonen? Je kan dat bewijs dan met mij delen en dan kan ik dit doorzetten en kunnen we kijken wat we verder voor je kunnen betekenen. 

Ik zie je reactie graag tegemoet zodat ik je verder kan helpen! 

Hallo
ik heb E-mail gestuurd naar u maar ik ontvang nog niks.

Hi @83jojo 

Allereerst bedankt voor het delen van je verhaal en oprechte excuses voor hoe dit is gelopen! Ik wil je dan ook garanderen dat dit niet de normale gang van zaken zijn!

Ik heb je situatie goed doorgenomen en wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Heb jij een e-mail of iets van Samsung waarop je het omruilaanbod van Samsung kan aantonen? Je kan dat bewijs dan met mij delen en dan kan ik dit doorzetten en kunnen we kijken wat we verder voor je kunnen betekenen. 

Ik zie je reactie graag tegemoet zodat ik je verder kan helpen! 

Ik belde de klantenservice en vertelde hen dat ik zou stoppen met betalen vanaf het moment dat een van de T-Mobile-managers contact met me opnam en mijn probleem had opgelost. Ik zal niet lang wachten volgende week maximaal, en ik heb de medewerker van de klantenservice gevraagd om deze notitie in mijn dossier op te nemen en ik hoop dat hij dat deed.
Merk op:
Ik stemde ermee in om toestel te ontvangen, die zich voordeed, en T-Mobile manager Emmen, aangezien ze aardig en behulpzaam was, en ze zag af van het betalen van 3 maanden als compensatie voor mijn verloren tijd.
De verrassing:
Achtercamera werkt niet.
De oplossing vanuit het oogpunt van T Mobile:
Stuur een toestel maximaal 3 keer naar Samsung en de vierde keer wordt er een nieuwe oplossing gezocht.

Ik ben niet tevreden en ben het niet eens met wat er gebeurt ..

Reputatie 7
Badge +20

Hi @83jojo 

Ik heb je case doorgezet naar de afdeling die hierover gaat en zodra ik meer weet, laat ik het je direct weten! Ik kom hier snel op terug via privébericht!

Dankjewel 

ik wacht graag een goed news van u.

Reageer