Beantwoord

Maand verhoging internet bundel?

• 12 januari 2016
  • 18 reacties
  • 523 Bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb zojuist met klantenservice gesproken over een vervanging van mijn SIM Card. Deze krijg ik gewoon toegestuurd.

De medewerker begon toen te praten over verhoging van Internet Bundel van mijn 3000 MB naar 6000 MB i.v.m. 4G. Deze zou dan voor proef 10 EURO moeten kosten en mocht ik niet tevreden zijn dan kon ik het weer stop zetten. Ik heb dat gedaan, en toen ik op T-Mobile.nl een artikel las was deze éénmalige proef alleen voor nieuwe klanten niet op bestaande klanten. Als dit zo is dan ben ik verkeerd geïnformeerd door de medewerker en dan wil ik terug naar mijn 3000 MB. Kunnen jullie ook kijken hoe het met de kosten is omdat nu betaal ik rond 37-38 Euro en met die 10 EURO verhoging zou ik éénmalig 47 euro moeten betalen. Maar als ik op MY TMobile kijk staat er 55 EURO. Worden de kosten dan verrekend hiervoor.

Graag ontvang ik bericht hierover terug.

Alvast bedankt!

Groet,
Kurnia
icon

Beste antwoord door David 13 januari 2016, 11:43

Hey Kurmia,

Logisch dat je hier contact over opneemt! Je wilt natuurlijk niet het gevoel hebben dat je te veel betaalt voor een aanbieding!

Ik ben gelijk ons systeem ingedoken om dit voor je uit te zoeken, gelukkig klopt alles wel! Mijn collega heeft een korting aangemaakt die je nu nog niet op My T-Mobile ziet, maar deze wordt wel verrekend met je volgende factuur. Op die manier kun jij toch voor de genoemde prijs 6 GB proberen. Wanneer je besluit om na een maand toch terug te gaan op 3 GB kun je dit op My T-Mobile gewoon aanpassen. Je zit dus nergens aan vast!

Wanneer je trouwens jouw simkaart hebt ontvangen, kun je deze heel eenvoudig zelf thuis activeren. :)

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je! Veel plezier met je extra GB!
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 6
Geachte heer, mevrouw,

Ik heb zojuist met klantenservice gesproken over een vervanging van mijn SIM Card. Deze krijg ik gewoon toegestuurd.

De medewerker begon toen te praten over verhoging van Internet Bundel van mijn 3000 MB naar 6000 MB i.v.m. 4G. Deze zou dan voor proef 10 EURO moeten kosten en mocht ik niet tevreden zijn dan kon ik het weer stop zetten. Ik heb dat gedaan, en toen ik op T-Mobile.nl een artikel las was deze éénmalige proef alleen voor nieuwe klanten niet op bestaande klanten. Als dit zo is dan ben ik verkeerd geïnformeerd door de medewerker en dan wil ik terug naar mijn 3000 MB. Kunnen jullie ook kijken hoe het met de kosten is omdat nu betaal ik rond 37-38 Euro en met die 10 EURO verhoging zou ik éénmalig 47 euro moeten betalen. Maar als ik op MY TMobile kijk staat er 55 EURO. Worden de kosten dan verrekend hiervoor.

Alvast bedankt!

Groet,
Kurnia

Hoi Kurnia,

Je belt voor een nieuwe sim en je gaat met een dubbele databundel naar huis? Ga je vaak over je databundel heen als ik vragen mag?

In My T-Mobile staat bij 'Mijn abonnement' totaal per maand prijs. Dat is de prijs inclusief kortingen (deze staan ook vermeld). Staat daar dus €55,-?

Wanneer je dus niet over je databundel heen gaat nu, dan zou ik gewoon op 3GB blijven, mocht dat dus genoeg zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kurmia,

Logisch dat je hier contact over opneemt! Je wilt natuurlijk niet het gevoel hebben dat je te veel betaalt voor een aanbieding!

Ik ben gelijk ons systeem ingedoken om dit voor je uit te zoeken, gelukkig klopt alles wel! Mijn collega heeft een korting aangemaakt die je nu nog niet op My T-Mobile ziet, maar deze wordt wel verrekend met je volgende factuur. Op die manier kun jij toch voor de genoemde prijs 6 GB proberen. Wanneer je besluit om na een maand toch terug te gaan op 3 GB kun je dit op My T-Mobile gewoon aanpassen. Je zit dus nergens aan vast!

Wanneer je trouwens jouw simkaart hebt ontvangen, kun je deze heel eenvoudig zelf thuis activeren. :)

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je! Veel plezier met je extra GB!
Geachte heer, mevrouw,

Alvast bedankt!

Groet,
Kurnia

Hoi Kurnia,

Je belt voor een nieuwe sim en je gaat met een dubbele databundel naar huis? Ga je vaak over je databundel heen als ik vragen mag?

In My T-Mobile staat bij 'Mijn abonnement' totaal per maand prijs. Dat is de prijs inclusief kortingen (deze staan ook vermeld). Staat daar dus €55,-?

Wanneer je dus niet over je databundel heen gaat nu, dan zou ik gewoon op 3GB blijven, mocht dat dus genoeg zijn.

Hoi,

Dat heb ik erbij gezegd want ik zit met die 3000MB precies op mijn limiet dus ik dacht even kijken maar hoeveel ik gebruik anders ga ik gewoon lekker terug naar mijn 3000MB anders ben ik dief van mijn eigen portemonnee...
Hey Kurmia,

Hoi David,

Thanks voor het nakijken. Ik zal Klantenservice bellen als ik niet meer dan 3 GB nodig heb. Kan ik dat zelf aanpassen, nee toch? Ik bel de KS wel op hebben ze tenminste wat te doen daar:P
Geachte heer, mevrouw,

Alvast bedankt!

Groet,
Kurnia

Hoi Kurnia,

Hoi,

Dat heb ik erbij gezegd want ik zit met die 3000MB precies op mijn limiet dus ik dacht even kijken maar hoeveel ik gebruik anders ga ik gewoon lekker terug naar mijn 3000MB anders ben ik dief van mijn eigen portemonnee...

Ja, er staat 55 EURO op aangezien ik altijd rond 37-40 euro betaal is het raar dat die factuur bedrag op 55 euro staat.
Hey Kurmia,

Hoi David,

Thanks voor het nakijken. Ik zal Klantenservice bellen als ik niet meer dan 3 GB nodig heb. Kan ik dat zelf aanpassen, nee toch? Ik bel de KS wel op hebben ze tenminste wat te doen daar:P

Ja, er staat 55 EURO op aangezien ik altijd rond 37-40 euro betaal is het raar dat die factuur bedrag op 55 euro staat.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Kurnia,

Ik zie dat David al antwoord heeft gegeven op je vraag. Ook ik zie de korting in het systeem staan. Zoals David aangaf is deze nog niet te zien in jouw My T-Mobile.

Je kunt jouw bundel zelf aanpassen door in te loggen op jouw My T-Mobile. Vervolgens ga je naar 'Bundels aanpassen' en kun je je internetbundel aanpassen naar 3GB. Omdat je je bundel altijd vooruit betaalt, moet er na een wijziging altijd gecorrigeerd worden. In het topic over tegoed naar verhouding kun je hier meer over lezen. Via de T-Mobile website over je factuur na een wijziging vind je informatie hierover. Als het onduidelijk is, ik help je graag om je factuur helder te maken.

Natuurlijk kunnen ook wij de bundel voor je aanpassen als je dat wil. Laat je even weten als je wil dat wij de bundel voor je aanpassen? Hoe bevalt de ruimere bundel trouwens?
Hoi Kurnia,

Ik zie dat David al antwoord heeft gegeven op je vraag. Ook ik zie de korting in het systeem staan. Zoals David aangaf is deze nog niet te zien in jouw My T-Mobile.

Je kunt jouw bundel zelf aanpassen door in te loggen op jouw My T-Mobile. Vervolgens ga je naar 'Bundels aanpassen' en kun je je internetbundel aanpassen naar 3GB. Omdat je je bundel altijd vooruit betaalt, moet er na een wijziging altijd gecorrigeerd worden. In het topic over tegoed naar verhouding kun je hier meer over lezen. Via de T-Mobile website over je factuur na een wijziging vind je informatie hierover. Als het onduidelijk is, ik help je graag om je factuur helder te maken.

Natuurlijk kunnen ook wij de bundel voor je aanpassen als je dat wil. Laat je even weten als je wil dat wij de bundel voor je aanpassen? Hoe bevalt de ruimere bundel trouwens?

Grappig, bundel gaat vandaag in. Thuis zit ik op de wifi en in de trein luister ik alleen maar deezer en af en toe internet dus ik moet even kijken van hoe en wat. Ik hou jullie op de hoogte hiervan. Alvast bedankt kerel...
Hoi,

Klein vraagje, als ik mijn internet op 6000MB zet. Kan ik dat altijd maandelijks naar 3000MB terug zetten mocht ik het niet opmaken. Wordt toch pro rata aangevuld dus stel ik heb nog 14 dagen en mijn 3000MB is op en ik vul het aan met 6000MB dan wordt er toch gekeken naar hoeveel MB ik heb opgemaakt stel 6000MB kost 10 euro en ik gebruik alleen 14 dagen dan wordt 10 euro gedeeld door 14 dagen toch aangezien je geen hele maand gebruikt? Stomme vraag of niet?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kurnia1975,

Je weet het: stomme vragen bestaan niet! ;)

Je kunt de bundels inderdaad maandelijks wijzigen, dus als 6 GB toch te veel is voor jouw verbruik, dan kun je die de maand erna gewoon weer terugzetten. Houd er dan wel rekening mee dat wanneer je bijvoorbeeld al 3 van de 6 GB hebt verbruikt, je geen databundel meer over hebt wanneer je deze terugschakelt.

Als je de bundel van 3 GB hebt verbruikt en 'm dan opschaalt na 6 GB, betaal je wel de helft van de 6 GB-bundel, maar wel de volledige 3GB, omdat deze natuurlijk verbruikt is. Je betaalt dan inderdaad wel de helft van de nieuwe bundel en ontvangt de 6 GB min het aantal MB's dat je al verbruikt had.

Hopelijk heb ik geen stom antwoord gegeven op jouw vraag en is alles zo duidelijk?
Dat wilde ik even weten aangezien nog 13 dagen heb vul ik dat wel aan omdat dan het voordeligste is.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Kurnia1975,

Fijn om te zien dat het nu duidelijk is! :)

Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen betekenen?
hey Amy,

Ik heb hem net verhoogd naar 6gb maar ik zie nog niets staan? wanneer is dat te zien?

Nog een vraag je welke toestellen zijn nu het beste om te nemen..ik kan verlengen maar wil een goede telefoon hebben en betaalbaar zijn. Heb ik kans dat ik korting kan krijgen via klantenservice?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kurnia,

Ik zie dat je de bundel hebt aangepast nadat je jouw berichtje hier had geplaatst. Na een kijkje genomen te hebben op My T-Mobile zie ik dat de wijziging inmiddels zichtbaar is. In de meeste gevallen duurt het maximaal 24 uur voordat een wijziging in My T-Mobile weergegeven wordt.

Een terechte vraag Kurnia, we denken graag met je mee. Het lijkt me alleen makkelijker om dit telefonisch te bespreken met de experts op dit gebied. Vind je het goed als één van onze collega's je belt voor een mooi aanbod in combinatie met een leuk toestel naar wens? Laat ons weten op welke tijdstippen je dagelijks het best bereikbaar bent.

Ik ben benieuwd naar je reactie. 😉
Ze kunnen me vandaag bellen met een mooie aanbieding dan ben ik benieuwd wat ik kan krijgen.
Wil namelijk ook bedenk tijd hebben hierover.

groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kurnia,

Top. Ik heb het gelijk voor je doorgezet naar de afdeling vernieuwingen. Ze gaan hun best doen om je vandaag nog te bellen. Lukt dit niet dan bellen ze je morgen overdag.

Let wel op dat ze met een afgeschermd nummer bellen. Druk deze dus niet weg. 😉
Eigenlijk niet klantvriendelijk om met een afschermend belletje iemand te bellend.

Er heeft iemand gebeld maar ben te lat met oppakken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kurnia1975,

Zo te zien is het uiteindelijk toch nog gelukt, het wordt altijd 3 keer geprobeerd voor we je een bericht sturen. Voor jou is een terugbelafspraak ingepland voor 16 september.

Het afschermen is helaas noodzakelijk, daar kunnen we weinig aan veranderen..

Als wij in de tussentijd nog iets kunnen doen, laat het dan weten!

Reageer