Beantwoord

Maandelijkse abonnement plotseling verhoogd van 3 GB naar 6 GB

• 18 september 2016
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

Ik heb een 24 maanden abonnement met totale kosten van € 38,50 per maand onbeperkte bellen en 3 GB wat en geen 6 GB internet. En nu schrik ik heel erg want zie nu maand kosten van € 57,11 per maand staan. Mijn telefoon was in de wasmachine terecht gekomen op woensdag 7 september 2016 en dat was heel erg verdrietig. Ik vroeg aan de medewerker aan T Mobile of mijn mobiel internet tijdelijk uit kon. Mijn kapotte iphone 6 is is weggebracht voor reparatie bij Apple en inmiddels vervangen voor een nieuwe die ik vanaf nu weer kan gebruiken. Het abonnement kan blijven wat dus blijven wat het was. Graag wil ik dit dat T Mobile dit voor mij gaat herstellen herstellen.
icon

Beste antwoord door Amy 20 september 2016, 08:23

Hey AnitatSas,

Wat een verhaal zeg! :S Ik snap heel goed dat je ontzettend baalt als je iPhone in de was terecht komt!

Ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice en je bundel is weer verlaagd. Heeft hij verder al je vragen beantwoord? Als we hier nog iets voor je kunnen doen, let me know! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey AnitatSas,

Wat een verhaal zeg! :S Ik snap heel goed dat je ontzettend baalt als je iPhone in de was terecht komt!

Ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice en je bundel is weer verlaagd. Heeft hij verder al je vragen beantwoord? Als we hier nog iets voor je kunnen doen, let me know! 🙂
Gelukkig is het abonnement nu weer hersteld en nu hetzelfde gebleven. Ik heb sinds zondag een nieuwe iphone 6 kunnen vervangen via de Apple premium seller Amac, goede en snelle service.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi AnitatSas,

Dat is heel fijn zeg! 😃 Goed om te horen dat het opgelost is met jouw abonnement én met jouw toestel.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!
De kosten van 6 MB moet ik deze maand extra betalen ipv € 38,09 is dat € 61,95 en dit wordt pas in oktober de volgende maand gecompenseerd. Het is een administratie fout van TMobile geweest.
Reputatie 7
Badge +20
Hi AnitatSas,

Als ik het goed begrijp heeft mijn collega je gister uitleg gegeven over de factuur die nu klaarstaat en de compensatie van de databundel? Ik zie namelijk dat hij je hier uitleg over heeft gegeven en een tegemoetkoming heeft aangeboden.

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je! 🙂

Reageer