Beantwoord

Mb aanvuller automatisch aangevuld?


Net als vorige keer toen mijn mb’s op waren heb ik nu weer een smsje gekregen dat is een mb aanvuller heb gekocht, maar dat heb ik niet gedaan. Vorige keer ging dat ook mis, is het iets in de instellingen dat tmobile dat automatisch doet?
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 februari 2018, 11:56

Hoi Pats1981,

Ik zie dat je inmiddels ook telefonisch contact met ons hebt gehad! In dat gesprek is jou aangeraden om zelf even te onderzoeken wie dit heeft toegevoegd.

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze dan gerust. 🙂

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pats1981,

Ik zie dat je inmiddels ook telefonisch contact met ons hebt gehad! In dat gesprek is jou aangeraden om zelf even te onderzoeken wie dit heeft toegevoegd.

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze dan gerust. 🙂
Ik zit met precies hetzelfde probleem, ik heb vorige maand 1 keer de mb aanvuller gebruikt en nu krijg ik weer een sms dat ik het weer aangeschaft zou hebben, dit terwijl ik ook 100% zeker weten niks heb gedaan en ook niemand dit gedaan zou kunnen hebben..
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jordy,

Dat is dan inderdaad wel opmerkelijk! Je deelt niet toevallig een hotspot met iemand anders of iemand anders die bij jouw telefoon kan? Ik zie namelijk dat er vanaf jouw My T-Mobile meerdere malen iets is aangezet en geactiveerd.

Op 13 februari is er gekozen om op lage internetsnelheid te blijven internetten, maar op 14 februari is er toch gekozen om te kiezen voor Unlimited Data for a Day (24 uur onbeperkt internetten). Dit is niet automatisch gebeurd (wij hebben ook geen functie om automatisch aan te vullen of iets in die richting), dus het moet ergens via jouw My T-Mobile aangezet zijn. Misschien heeft iemand je inloggegevens van jouw account? Het is sowieso verstandig om van tijd tot tijd je wachtwoord (en wachtwoorden in het algemeen) even te veranderen.

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Hallo,

Ik heb gister nog mijn wachtwoord veranderd!

En er zit zeker niemand op mijn hotspot, ik heb inderdaad gekozen om te blijven internetten op lage snelheid (wat ik voorheen ook nooit hoefde te doen) omdat mijn eigen mb's op waren, vlak daarna kreeg ik opeens de sms en later zelfs nog een keer..

Ik weet 100% zeker dat niemand mijn gegevens heeft verder, ik heb gister nog telefonisch contact gehad met een van jullie medewerkers en die zei dat hij geen overige kosten kon vinden dus dat ik me nergens druk over hoefde te maken, toch vind ik het een beetje vreemd.
Ik zie nu net dat er dus wel 2x kosten zijn gemaakt, voor de unlimited voor 1 dag 3 euro en voor 250 mb 2 euro, beide heb ik nooit aangezet..
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jordy96,

Hier gaan we verder met je induiken! Dat zou natuurlijk niet moeten gebeuren.

Ik heb even in het systeem met je meegekeken en zie niet terug dat je eergisteren je wachtwoord hebt veranderd. Zou je dat eerst eens willen doen? We kunnen dan daarna even kijken of het nog eens gebeurt. Mocht dat zo zijn, dan kunnen wij het doorzetten naar onze specialisten, zodat zij dit tot de bodem kunnen uitzoeken!

Laat het ons maar weten. ☺
Ik heb toch echt wel mijn wachtwoord veranderd...

Of moet ik daar ook nog een screenshot van maken.....
Netzoals dat jullie zeiden dat er geen kosten waren gemaakt, nou dus wel, begin nu echt te twijfelen of ik een andere provider neem, 2x extra kosten en zogenaamd niemand zou het gedaan kunnen hebben terwijl anderen er duidelijk ook last van hebben, vaag verhaal, en dan wordt er ook nog gedaan alsof je een of andere verstandelijk beperkte bent als je zegt dat je je wachtwoord hebt veranderd.. ik weet echt wel wat ik wel of niet heb gedaan..
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jordy,

Het is zeker niet mijn bedoeling om je er naar over te laten voelen. Maar voordat ik kosten ga vergoeden, moet ik natuurlijk wel stappen doorlopen om te kijken hoe dit gebeurt - anders blijven we bundels vergoeden die er niet horen te zijn, Ik zie bijvoorbeeld ook dat er wel gebruik wordt gemaakt van de bundels, dus dat zijn dingetjes die ik dan opmerkelijk vind > nog steeds zonder jou daarvan de schuld te geven.

Is er na het veranderen van je wachtwoord geen bundel meer toegevoegd zonder jouw weten? In dat geval kan ik de kosten van de laatste twee voor je vergoeden, en mocht het dan nog eens voorkomen, dan gaan we het doorzetten naar onze specialisten. Let me know!
Hoi,

Dat klopt omdat ik wel alsnog op mijn 4G zat, maakte ik ook direct dus automatisch gebruik van de bundels..

Nee na het veranderen van mijn wachtwoord (tot nu toe) geen smsjes meer gehad dat er bundels zijn aangeschaft dus ik hoop ook dat het zo blijft!

Sorry voor de furieuze reactie 🙈
Wat gaat er nu verder mee gebeuren als ik vragen mag? 😅
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jordy,

Ik weet niet waarom jouw vorige bericht niet beantwoord is, sorry daarvoor! Zo blijven we sorry tegen elkaar zeggen, haha.

Ik heb de kosten, zoals ik had beloofd, voor je vergoed. Die vergoeding zul je terugzien op jouw volgende factuur. Fijn om te lezen dat je nu niks geks meer hebt ondervonden na het veranderen van jouw wachtwoord! Mocht het toch nog eens gebeuren, laat het dan direct weten en dan zullen wij een onderzoek starten. ☺

Reageer