Mb aanvuller, maar langzaam internet

• 8 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1870 Bekeken

Ik heb gister 2000 mb bijgekocht omdat ik er bijna doorheen was. Vandaag ben ik er dus door en krijg ik langzaam internet en een sms dat ik door mijn bundel ben. Maar in de app staat nu wel mijn nieuwe data en die klopt. Wat kan ik doen. Voor 12.50€ verwacht ik wel weer 4g. Ik hoor het graag. Dank. Gr Marieke

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marieke,

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken en zie inderdaad dat je nog 1914 MB over hebt op dit moment. Dit hoort dus te betekenen dat je gebruik moet kunnen maken van ons snelle netwerk. De SMS gaat over de reguliere bundel, niet over de aanvuller. Ervaar je op dit moment een lage snelheid of was het tijdelijk en kun je nu weer lekker uit de voeten? Als dit niet het geval is, zou je dan in ieder geval eens het toestel opnieuw op kunnen starten, om mee te beginnen?

Daarna ben ik erg benieuwd welke snelheid je dan haalt. Dit kun je met behulp van een speedtest even controleren en dan weten wij hoogst waarschijnlijk waar we de oorzaak moeten zoeken. Het netwerk ziet er op de dekkingskaart in ieder geval goed uit en in jouw omgeving worden ook mooie snelheden behaald. Het kan natuurlijk zo zijn dat er iets aan de hand is, waardoor het internet even wat minder loopt, maar daar lijkt het op het eerste gezicht niet op.

Ik ben benieuwd naar jouw reactie en hopelijk kunnen we je weer snel van razendsnel internet laten genieten! 😉
Hoi. Dank voor het bericht. Gisteravond kreeg ik een bericht dat mijn instellingen veranderd waren en toen had ik ook weer 4g netwerk. Weet niet of het ermee te maken had. Het is dus weer opgelost. Dank voor moeite.

Trouwens, als ik jullie bel kom ik met deze vraag niet verder in het menu. Ik kan geen keuze maken om iemand aan de lijn te krijgen. Krijg dan te horen hoeveel mb ik nog heb. Maar lag misschien aan mij.

Dank voor antwoord! Prettige dag. Groet Marieke 😀
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marieke,

Mooi dat het is opgelost en je weer snel kunt internetten! 🙂

Het keuzemenu is precies zo ingericht dat je uiteindelijk terecht zou moeten komen bij het juiste onderwerp. In de praktijk blijkt dat soms nog wel lastig, zeker bij hele specifieke vragen. Je kunt je vraag natuurlijk ook altijd hier stellen!

Fijne dag vandaag!

Reageer