Beantwoord

MB's aanvullen werkt niet

• 27 februari 2017
  • 2 reacties
  • 527 Bekeken

Hoii,

Ik heb een oneindig online abbonoment en vandaag ben ik over mijn daglimiet gegaan. Als ik nu klik op een 1 GB aanvuller komt er te staan dat het is aangevuld, maar mijn internetsnelheid blijft vertraagd, en het komt er niet bij te staan. Ik heb het nu tientallen keren geprobeerd over een paar uur tijd maar mijn snelheid blijft vertraagd.
Help!

Mvg
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 februari 2017, 08:37

Hoi ZvanJ,

2 maanden geleden heb je hier ook last van gehad, volgens mij ging het over hetzelfde. Bekijk even de topic die je toen hebt geopend, daar heb je namelijk antwoord op gekregen. Het is dan misschien handiger om bij dezelfde topic te blijven, dan vervuilen we de forum niet.

Je eerdere vraag, die erg lijkt op deze vraag hier, over oneindig online abonnement kan je HIER terug vinden.

Succes en fijne dag!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hoi ZvanJ,

2 maanden geleden heb je hier ook last van gehad, volgens mij ging het over hetzelfde. Bekijk even de topic die je toen hebt geopend, daar heb je namelijk antwoord op gekregen. Het is dan misschien handiger om bij dezelfde topic te blijven, dan vervuilen we de forum niet.

Je eerdere vraag, die erg lijkt op deze vraag hier, over oneindig online abonnement kan je HIER terug vinden.

Succes en fijne dag!
Reputatie 7
Badge +20
Hi ZvanJ,

Vreemd dat je dit probleem weer ervaart. Ik zie dat je gister geen MB-aanvuller hebt toegevoegd. Op welke manier probeerde jij een MB-aanvuller te activeren? Kreeg je een foutmelding te zien? Zo ja, wat voor melding kreeg je te zien? Werkte My T-Mobile verder wel goed?

Ik hoor graag van je zodat we kunnen controleren waar het aan ligt.