Beantwoord

MB's op lage snelheid?

• 19 september 2016
  • 2 reacties
  • 439 Bekeken

Hallo,

Ik heb een 750mb snel en nu kreeg ik een sms dat mijn mb's op zijn.
betekent dit dat ik nu betaal voor 3G?
Of is dit alleen dat de snelheid minder wordt en dat ik gewoon #G kan gebruiken?
icon

Beste antwoord door Amy 20 september 2016, 10:27

Hey B.Groot,

Fijn om te zien dat je al een reactie hebt gehad van Bobby. 🙂 (Goed bezig Bobby!)

Je maakt gebruik van het 'Voordeelpakket' dat valt onder het Stel Samen prijsplan. Hierbij heb je het Startabonnement waarbij je altijd standaard toegang hebt tot internet met een basissnelheid van 64KBps. Je kunt nu dus nog wel gebruik maken van internet maar tegen een lage snelheid. Hiermee kun je bijvoorbeeld nog wel WhatsAppen maar foto's uploaden en video's kijken gaan langer duren. Ik zie dat je ondertussen ook al gekozen hebt voor een MB-Aanvuller. Je maakt met de MB-Aanvuller gewoon weer gebruik van de hoge snelheid.

Laat je weten of alles zo helemaal duidelijk is? :8
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo,
Welkom op het forum.
Je blijft altijd verbinding houden, alleen gaat de snelheid omlaag.
https://forum.t-mobile.nl/overige-abonnementen-351/altijd-online-basissnelheid-64kbps-230038
Reputatie 7
Badge +15
Hey B.Groot,

Fijn om te zien dat je al een reactie hebt gehad van Bobby. 🙂 (Goed bezig Bobby!)

Je maakt gebruik van het 'Voordeelpakket' dat valt onder het Stel Samen prijsplan. Hierbij heb je het Startabonnement waarbij je altijd standaard toegang hebt tot internet met een basissnelheid van 64KBps. Je kunt nu dus nog wel gebruik maken van internet maar tegen een lage snelheid. Hiermee kun je bijvoorbeeld nog wel WhatsAppen maar foto's uploaden en video's kijken gaan langer duren. Ik zie dat je ondertussen ook al gekozen hebt voor een MB-Aanvuller. Je maakt met de MB-Aanvuller gewoon weer gebruik van de hoge snelheid.

Laat je weten of alles zo helemaal duidelijk is? :8

Reageer