Beantwoord

MB-verdeler met Stel Samen & Stel Bij

• 30 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 144 Bekeken

Mijn huidige contract loopt in febr 2018 af. Het is een " Stel Samen & Stel bij" inclusief 2 gratis MB-verdeler Sim kaarten. Dit laatste is belangrijk voor mijn eventueel vervolgcontract bij T-mobile omdat ik deze MB-verdeler in mijn auto nodig heb. Ik las dat Go dat niet aanbied. Kan mijn huidige contract, met de huidige voorwaarden (oa 6gb data) gewoon doorlopen of ben ik na afloop van het 2 jaar contract verplicht om een nieuw contract af te sluiten? Is een alternatief voor een contract met wel de mogelijkheid van de MB-verdeler?
icon

Beste antwoord door Rosan 30 augustus 2017, 13:57

Beste H Koelman na afloop van de 12/24 maanden is het maandelijks verlengbaar of opzegbaar.
Je kan het dus gewoon door laten lopen, Let wel de kortingen die je kreeg zullen na die periode wel vervallen hou daar rekening mee.

Op dit moment is er niks bekend over gebruik van de mb verdelers bij Go Abonnementen.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +13
Beste H Koelman na afloop van de 12/24 maanden is het maandelijks verlengbaar of opzegbaar.
Je kan het dus gewoon door laten lopen, Let wel de kortingen die je kreeg zullen na die periode wel vervallen hou daar rekening mee.

Op dit moment is er niks bekend over gebruik van de mb verdelers bij Go Abonnementen.
Dank voor je reactie. Weet je ook of er een alternatief is voor behoud van de MB-verdeler?
Badge +13
Nee er is geen vervanging voor de MB verdeler het enige wat je kan doen is een hotspot maken met je mobiel.
Is er geen nieuw abonnement mogelijk met MB-verdeler?
Badge +13
Nee dat is niet mogelijk want de stel samen en stel bij abonnementen bestaan niet meer als keuze bij verlengen.
Je kan het bestaande abonnement laten doorlopen dat is op dit moment de enige optie alleen moet je zelf kijken wat je gaat missen aan korting.
Verder is februari 2018 nog 6 maanden in de toekomst dus op dit moment kan je nog niet verlengen (4 maanden van te voren) of overstappen (1 maand van te voren)
Oke, bedankt voor je snelle reactie. Gewoon nog even wachten dus. Wellicht komen er tzt weer nieuwe vormen van abbonement incl de mogelijkheid van MB-verdeler.

Reageer