Beantwoord

MB-verdeler met T-Mobile Go prijsplan

• 17 mei 2018
  • 7 reacties
  • 1244 Bekeken

Vorig jaar heb ik een MB-verdeler gekocht. Hij zit in mijn Mifi. Tijdens mijn camperreizen door Europa heb ik overal Wifi! Nu het reisseizoen weer begint ga ik mijn Mifi weer gebruiken. Maar ik krijg nu de melding:
Je probeert een MB-verdeler simkaart te koppelen aan een abonnement zonder een MB-verdeler bundel.

Graag hoor ik hoe de MB-verdeler weer te activeren.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 17 mei 2018, 14:08

Hoi Ton.

Heb je nu een Go abonnement of nieuw Basis Sim prijsplan? Dan kan je de MB Verdeler helaas niet meer activeren.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Ton.

Heb je nu een Go abonnement of nieuw Basis Sim prijsplan? Dan kan je de MB Verdeler helaas niet meer activeren.
Ik heb GEEN Go-abonnement en ook GEEN Basis Sim Prijsplan.
Misschien is het handig om even aan te geven welke je dan wel hebt?
Ja, dat is inderdaad handig.
Wat ik kan vinden is: Basis Sim 15.2 Dit abonnement heb ik sinds december 2017. Hierin is geen MB-verdeler opgenomen. Wel in mijn oude abonnemet.
Overigens; ik zie nu bij Bundels Toevoegen, dat ik een MB-verdeler aan mijn abonnement kan toevoegen. Is dat de manier om mijn huidige MB-verdeler te activeren? Er wordt dan wel weer aansluitkosten in rekening gebracht.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ton,

De MB-verdeler zal inderdaad weer opnieuw toegevoegd moeten worden! Lukt het om dit te doen via Bundels Toevoegen? Laat het me weten! Als het niet lukt, dan help ik je er natuurlijk heel graag verder bij!
Jaime bedankt voor je reactie. Het toevoegen via Bundels gaat me wel lukken!
Reputatie 7
Badge +19
Heel graag gedaan en je hebt ook nog een privéberichtje van me! 😃

Reageer