Beantwoord

MB-verdeler probleem

• 21 december 2018
  • 1 reactie
  • 933 Bekeken

Al jaren klant bij T-mopbile met 6 nummers.

Aan 2 nummers zijn 2 extra 097 kaarten gekoppeld voor twee GPS trackers en de verwarming van twee auto's. Deze kaarten zenden gemiddeld per jaar 200 sms berichten machine to machine.

Vorige maand viel mij op dat een GPS tracker geen locaties meer doorstuurt. Ik vermoede een defect. Maar vandaag komt de aap uit de mouw T-mobile is de 097 kaarten aan het uitschakelen binnen de nieuwe contracten.

Ik heb contact gehad met T-mobile over de telefoon en die komen met een verhaal dat de 097 door sommige mensen met unlimited data buitensporig worden gebruikt, en dat daarom besloten is alle simkaarten uit te schakelen. Ik heb geen unlimited data abonnementen wordt hierdoor zeer heftig benadeeld.

1. Ik begrijp dat T-mobile geen alternatief biedt en ik dus moet overstappen naar Vodafone (met een minder netwerk
  2. Ik moet mijn auto;s beide naar de garage laten brengen om de simkaarten achter de dashboards te laten vervangen. Kosten wil ik niet weten maar dat gaat over de €1000,- euro lopen. De kaarten zitten er pas een jaar in.
  3. Ik wil graag extra betalen om de simkaarten in de lucht te houden. T-mobile kan dit niet regelen.
  4. Omdat de verwarming in de auto's aan de simkaarten zijn gekoppeld kan ik er net nu in de winter geen gebruik van maken
Fijn dat T-mobile hier niet over communiceert en geen alternatief biedt maar gewoon simkaarten uitschakelt.

Ben benieuwd hoe dit afloopt maar eventuele kosten wil ik echt gaan verhalen op T-mobile
icon

Beste antwoord door David 23 december 2018, 12:35

Hi Eendennest,

Ik begrijp dat het inderdaad even een verrassing is als je niet op de hoogte bent van het stopzetten van de MB-verdeler. Dit is gebeurd met de introductie van onze Go-abonnementen in januari 2017. Bij deze abonnementen mag er ook bijgesteld worden, dus ook abonnementen die niet Unlimited zijn kunnen hun bundel later bijstellen. Op die manier kan er alsnog buitensporig gebruik worden gemaakt van de MB-verdelers.

In ons systeem zie ik terug dat mijn collega Yasmin je vrijdag heeft geholpen door de verlenging stop te zetten en het oude abonnement terug te zetten. Op die manier kun je de MB-verdelers in de auto blijven gebruiken! 🙂

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Eendennest,

Ik begrijp dat het inderdaad even een verrassing is als je niet op de hoogte bent van het stopzetten van de MB-verdeler. Dit is gebeurd met de introductie van onze Go-abonnementen in januari 2017. Bij deze abonnementen mag er ook bijgesteld worden, dus ook abonnementen die niet Unlimited zijn kunnen hun bundel later bijstellen. Op die manier kan er alsnog buitensporig gebruik worden gemaakt van de MB-verdelers.

In ons systeem zie ik terug dat mijn collega Yasmin je vrijdag heeft geholpen door de verlenging stop te zetten en het oude abonnement terug te zetten. Op die manier kun je de MB-verdelers in de auto blijven gebruiken! 🙂

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer