Beantwoord

MB-verdeler vervalt

• 25 januari 2018
  • 5 reacties
  • 696 Bekeken

Ik heb nu twee mb verdelers bij mijn zakelijke abo
Nu wil ik verlengen
Dat kan niet meneer de mb verdelers vervallen dan
Oh nee ze worden 25 euro per maand per stuk
Uw iPhone 8 kost u 600 ineens
Oh bij de buren Vodafone kan het wel
Daar kost de iPhone 500 en de mb verdeler 4 euro
Dan moet u maar over stappen meneer

Prima t mobile u heeft een klant minder!
Is dit het service niveau wat u ambieert t mobile?
Succes ! Ik word er niet blij van
icon

Beste antwoord door Hajar 28 januari 2018, 12:01

Hi Sjaak,

We willen je natuurlijk de beste service bieden en ook zeker mee gaan met je wensen. Wij bieden de MB-verdeler alleen i.c.m het Stel Samen Stel Bij abonnement. Bij ons nieuwe Go abonnement is de MB-verdeler komen te vervallen. We bieden bij ons Go-abonnement namelijk onbeperkt internet aan in Nederland en tot 10 GB in de EU en USA. Met de MB-verdeler is het mogelijk om ook met andere mobiele apparaten (zoals Wifi-routers) onbeperkt mobiel internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten tragere internetsnelheden ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB-verdeler niet aan te bieden bij onze Go-abonnementen.

Ik hoop dat dit geen reden is om ons te verlaten! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. Ik denk graag met je mee in mogelijkheden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sjaak,

We willen je natuurlijk de beste service bieden en ook zeker mee gaan met je wensen. Wij bieden de MB-verdeler alleen i.c.m het Stel Samen Stel Bij abonnement. Bij ons nieuwe Go abonnement is de MB-verdeler komen te vervallen. We bieden bij ons Go-abonnement namelijk onbeperkt internet aan in Nederland en tot 10 GB in de EU en USA. Met de MB-verdeler is het mogelijk om ook met andere mobiele apparaten (zoals Wifi-routers) onbeperkt mobiel internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten tragere internetsnelheden ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB-verdeler niet aan te bieden bij onze Go-abonnementen.

Ik hoop dat dit geen reden is om ons te verlaten! Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. Ik denk graag met je mee in mogelijkheden.
Ik ga zeker weg bij t mobile
Immers de al betaalde data kan ik nu niet meer gebruiken zoals ik wil
Bij Vodafone wel en nog goed koper ook
Dus als het niet opgelost kan ben ik weg
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sjaak,

Erg jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Ik reken er niet op dat er op korte termijn een oplossing voor de MB-verdeler en kosten zal komen... Hajar heeft ook al uitleg gegeven over de achterliggende redenen. Als we echter iets anders voor je kunnen doen, dan horen we dat graag!
En jullie gaan mij ook als klant kwijtraken om dezelfde reden. Ik werd gisteren gebeld dat ik binnen enkele maanden mijn contract moet vernieuwen want anders ga ik een stuk meer betalen. Ik ben nu volkomen tevreden met 20gb en twee MB verdelers: een in m’n iPad en een in m’n auto. Maar helaas. Ik kan straks enkel kiezen voor 10Gb (en da’s te weinig) of onbeperkt. En géén MB verdeler. Dus ik moet straks een apart contract voor m’n auto en m’n iPad afsluiten? Sorry, maar dan ga ik dus verder dan T-Mobile kijken...
Idem voor mij. Naar mijn weten ben ik nooit op de hoogte gebracht dat MB verdeler stopt. Ik moet nu 25 euro per maand betalen. Voel me nogal bedrogen als ik eerlijk ben. Als ik dit van te voren had gehoord / geweten had ik niet mijn abonnement verlengd.

Reageer