Beantwoord

Mega bytes verdelen naar mijn sim only abonnement

• 7 januari 2017
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Ik heb een groot internet abonnement en dat wil ik verdelen op mijn andere abonnement die ik heb. Is dat mogelijk.?

Emiel Steen
icon

Beste antwoord door David 7 januari 2017, 16:42

Hoi Emiel,

Het gebruiken van 1 databundel voor 2 abonnementen is niet mogelijk. Dit is echt gekoppeld aan het abonnement zelf. Wat misschien wel een optie is, voor bijvoorbeeld een tablet, is een MB-verdeler. Die grote databundel van jouw abonnement kun je dan verdelen over jouw telefoon en een tweede apparaat. Ik weet niet of je dit hebt, maar dan is het wel een handige optie! :)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden, Emiel!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Emiel,

Het gebruiken van 1 databundel voor 2 abonnementen is niet mogelijk. Dit is echt gekoppeld aan het abonnement zelf. Wat misschien wel een optie is, voor bijvoorbeeld een tablet, is een MB-verdeler. Die grote databundel van jouw abonnement kun je dan verdelen over jouw telefoon en een tweede apparaat. Ik weet niet of je dit hebt, maar dan is het wel een handige optie! :)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden, Emiel!
Hoi David. Bedankt voor jouw snelle reactie op mijn vraag. Ja zonde dat ik het niet vetdelen naar mijn Sim only abonnement. Maar geeft niets. Maar toch bedankt voor de informatie. Gegroet Emiel.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Emiel!

Reageer