Beantwoord

Melding data, ondanks aanvuller

• 10 september 2017
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

Ik heb extra mbs gekocht maar krijg een berichtje dat mijn bundel op is. In mytmobile heb ik nog 995 Mb?????
icon

Beste antwoord door David 11 september 2017, 15:04

Hoi Nelleke63,

Je krijgt deze melding, omdat jouw databundel dus verbruikt is, niet de aanvuller. Je krijgt bij 80% en 100% verbruik van jouw databundel een bericht, echter kun je bij 80% alvast een eerste aanvuller aanschaffen. Je krijgt van jouw aanvuller ook een melding, zodat je precies weet hoeveel MB's je nog hebt en niet voor verrassingen komt te staan! Op dit moment hebt je van jouw aanvuller nog 757 MB over en als het nodig is kun je na 100% verbruiken van deze aanvuller een nieuwe aanschaffen.

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nelleke63,

Je krijgt deze melding, omdat jouw databundel dus verbruikt is, niet de aanvuller. Je krijgt bij 80% en 100% verbruik van jouw databundel een bericht, echter kun je bij 80% alvast een eerste aanvuller aanschaffen. Je krijgt van jouw aanvuller ook een melding, zodat je precies weet hoeveel MB's je nog hebt en niet voor verrassingen komt te staan! Op dit moment hebt je van jouw aanvuller nog 757 MB over en als het nodig is kun je na 100% verbruiken van deze aanvuller een nieuwe aanschaffen.

Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer