Hoe kan ik dat weer activeren?
Beste antwoord door David
Dat zou je nog altijd moeten ontvangen.. :S
Ik heb even gekeken en er is ook niets aangepast in jouw gegevens, dus de berichten zouden gewoon moeten binnenkomen. Wanneer had je hier precies last van? Ik zie namelijk dat je nog ongeveer de helft van jouw databundel hebt op dit moment en ook vorige maanden had je geen kosten voor MB-aanvullers.
Wat ik wél zie is dat je bijna elke maand kosten buiten de bundel maakt voor bellen. Dit is sowieso het geval op alle facturen van 2017. Misschien is het handig om via My T-Mobile de belbundel op te schroeven. Je betaalt nu slechts €2,- per maand, maar wel maandelijks kosten buiten de bundel. Voor €7,99 heb je onbeperkt bellen en 120 belminuten voor de EU (exclusief servicenummers). Ik denk dat het een goede investering is! ;)
Laat je weten of dit helemaal duidelijk is? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!