Beantwoord

Mijn korting is vervallen

  • 18 mei 2016
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

Goedenavond,
Ik zie dat mijn korting ineens is vervallen. Betekent dit dat mijn contractperiode is afgelopen en dat ik dus kan oversluiten of kan verlengen met een nieuwe korting?
Alvast bedankt,
René
icon

Beste antwoord door 05alexander92 19 mei 2016, 00:05

Als het goed is, kun je binnen My T-Mobile bij "Abonnement" zien wat de einddatum van je contract is. Als kortingen zomaar vervallen zonder dat er een wijziging heeft plaatsgevonden in je tariefplan of wat dan ook, dan is de kans heel groot dat de einddatum bereikt is. Je kunt dan inderdaad verlengen, zodat je een nieuwe "deal" aan gaat. En uiteraard kan dit met korting wanneer je kiest voor een dergelijke aanbieding. Ook dan geldt deze korting alleen voor de contractuele periode.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Als het goed is, kun je binnen My T-Mobile bij "Abonnement" zien wat de einddatum van je contract is. Als kortingen zomaar vervallen zonder dat er een wijziging heeft plaatsgevonden in je tariefplan of wat dan ook, dan is de kans heel groot dat de einddatum bereikt is. Je kunt dan inderdaad verlengen, zodat je een nieuwe "deal" aan gaat. En uiteraard kan dit met korting wanneer je kiest voor een dergelijke aanbieding. Ook dan geldt deze korting alleen voor de contractuele periode.

Reageer